Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
precies dat! zo zonde dit was echt een van de beste bakken mooie felle rode kleuren met grote boeketten en hard burst veel crackling en het einde bleef die maar gaan nu zou ik er niet eens 50 euro voor neerleggen had hem ook maar man man man wat is die slecht geworden zegHet was al bekend dat dit niet meer de topper is die het ooit geweest is. Ik had de 2024 batch maar wat een drama. Effecten vergelijkbaar met een budget cake. Je wilt haast niet geloven dat het 25mm is. Zacht geplof met minimale effecten. Echt een afrader.
Ik zou voor die meijer liever nog ff een half uurtje naar Shaniqua gaan op de zeedijk.Zeker niet wat het geweest is. Kijk je er even sec naar: nog steeds leuk rood themadoosje met mines erbij, diverse effecten en all at once finale. Voor 100-110 gewoon prima om mee te pakken.
Met alle respect, maar een doos van 100 piek noem ik geen meepakker meer. Kan je verder ook veel mooier spul voor halen, ook van lesliZeker niet wat het geweest is. Kijk je er even sec naar: nog steeds leuk rood themadoosje met mines erbij, diverse effecten en all at once finale. Voor 100-110 gewoon prima om mee te pakken.
Ik zou voor die meijer liever nog ff een half uurtje naar Shaniqua gaan op de zeedijk.
Kolere wat een treurnis dat ding.
Zet even je vuurwerkwinkel bril af manZeker niet wat het geweest is. Kijk je er even sec naar: nog steeds leuk rood themadoosje met mines erbij, diverse effecten en all at once finale. Voor 100-110 gewoon prima om mee te pakken.
Wij verkopen deze niet, ook vanwege het verleden. Dus we zijn het grotendeels eens.Zet even je vuurwerkwinkel bril af man
Meepakker voor 100 euro hahaha. Sorry maar dit is echt geen schim meer van de eerste versie. Lekker laten liggen deze slappe zooi! Dit is gewoon onder de maat
Was dit altijd een kooi product? is dit de 2025 versie nog vochtig en natuurlijk weer die wind op die avond vondt alle producten bijna wel zwak over komen
Hou het maar bij code geel.. Dit was vroeger echt een topper, maar kan gewoon niet meer denk ik met de eisen ban van nu? Al hoewel, als je ziet wat rubro magnum weet te maken..![]()
Het ging voornamelijk over dat je 100 euro wel een meepakkertje vond…Wij verkopen deze niet, ook vanwege het verleden. Dus we zijn het grotendeels eens.
Enige punt dat ik maakte is dat wij hem vergelijken met vroeger, terwijl je er net als de consument ook anders naar kan kijken. Oftewel: naar het nu.
Het was gewoon erg ondermaats, net zoals 80-85% van het andere Nederlandse vuurwerk (kooiloos). De tweede demo op rij waar ik schrik van de kwaliteit.. Helemaal weggezet tegen de prijs. Het is echt schrikken, maar het kan ook zijn dat ik de lat te hoog leg.Zeker niet wat het geweest is. Kijk je er even sec naar: nog steeds leuk rood themadoosje met mines erbij, diverse effecten en all at once finale. Voor 100-110 gewoon prima om mee te pakken.
Poj wat is het toch jammer dat ik deze nooit gehad heb in de goede tijd. Wat een prachtig ding.Zet even je vuurwerkwinkel bril af man
Meepakker voor 100 euro hahaha. Sorry maar dit is echt geen schim meer van de eerste versie. Lekker laten liggen deze slappe zooi! Dit is gewoon onder de maat