Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze vroeg op de avond geschoten voor de kinderen. Ik had geen hoge verwachtingen maar ik vond hem echt niet tegenvallen, zeker niet gezien de wind. De laatste cake heeft mooie mines en ramt er lekker op los!
Zal mijn vrouw instrueren niet meer haar vinger bij/op de microfoon te houden
Ik had hem ook. Best een leuke box met een mooie opbouw, maar de burst van relatief zacht en daardoor toch niet zo indrukwekkend als bijv. De transbomber.
Code red dan verwacht je Rood en dit jaar was dat niet het geval hoorde al geruchten dat vorig jaar hetzelfde probleem betrof maar wilde hem toch nog een keer hebben. Veel veranderd in zijn nadeel
Hij kan er mee door. Mijn broertje had deze ergens voor 85 euro op de kop getikt. Dan vind ik het nog net waard maar een tientje erbij en je hebt de transbomber als je goed zoekt.
Heb deze op de demo van Lesli gezien, daar was ie zeker als vanouds (of het leek erop tenminste). Maar of het productie was dat vraag ik me af. Zoals op de demo zou ik m zo kopen. Dikke bak
Het was al bekend dat dit niet meer de topper is die het ooit geweest is. Ik had de 2024 batch maar wat een drama. Effecten vergelijkbaar met een budget cake. Je wilt haast niet geloven dat het 25mm is. Zacht geplof met minimale effecten. Echt een afrader.