Code Red

Nou, in die zin wel. Je kan toch niet zeggen dat dit product presteert zoals die eerder deed of allicht beter gezegd zoals die zou moeten presteren. Waarom doen ze alsof dit product zo geweldig is?
Had dit ook helemaal niet benoemen in dit topic eigenlijk, laten we het verder over het product hebben want die lijkt zo op beelden ondermaats.

Waarom ze zo doen? Ze zullen hun sponsor niet negatief beoordelen :P

Batch 2023,

Vanaf 10:25. Geluid is natuurlijk bij hun niet 1:1 maaaar er zit een degelijk verschil tussen deze en eerdere batches.
Dit is 2023 batch 100% geverifieerd door zowel de video als lesli :)

Als ik dit zo zie, wat is dan de hype rond deze box. Geef mij dan maar zijn naam genoot van wolff

Kijk maar eens naar het filmpje van rommetje, dit was de eerste batch volgens mij, code red is echt niet meer wat het is geweest. Ik heb gelukkig nog 2x batch 2019 staan. Denk dat ik dit jaar nog 1 bewaar,n kan ik er nog een extra jaartje van genieten. De oude blijft mijn favoriete box.

Kijk maar eens naar het filmpje van rommetje, dit was de eerste batch volgens mij, code red is echt niet meer wat het is geweest. Ik heb gelukkig nog 2x batch 2019 staan. Denk dat ik dit jaar nog 1 bewaar,n kan ik er nog een extra jaartje van genieten. De oude blijft mijn favoriete box.

Wat een verschil inderdaad... Lijken haast wel 2 verschillende boxen!

Absoluut niet. De 1e versie was ontzettend goed maar wat je nu gaat krijgen is erg teleurstellend. Wil er nog geen 50 euro voor betalen. Erg jammer hoe ze deze box om zeep geholpen hebben.

Absoluut niet. De 1e versie was ontzettend goed maar wat je nu gaat krijgen is erg teleurstellend. Wil er nog geen 50 euro voor betalen. Erg jammer hoe ze deze box om zeep geholpen hebben.
Zal helaas niet alleen bij de Code Red blijven nu dat Lesli wat meer heeft overgenomen.

Ver uit de buurt blijven van deze box, zelfs voor 5 tientjes leg ik liever wat meer bij en haal ik iets fatsoenlijk

Die escape room vind ik wel erg mooi. Lekker rustig ook. Jammer dat we geen budget meer hebben maar ach, volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen....Die Code Red...Ik vind dit soort gevallen dan weer een reden om een bedrijf echt volledig en definitief te negeren. Kun je niet maken, dat je zoveel slechtere kwaliteit levert en dat onbesproken zo uitlevert. Boycotten, dat doe ik met zulke bedrijven. Niet alleen met vuurwerk. Dat flik je me maar een keer.

Ik heb de Code Red ook in bestelling staan, dit zal wel de 2023 batch worden.
We gaan het wel zien. Om hem nou direct af te schrijven op basis van 1 filmpje, gefilmd op een ruime afstand, met een groothoek, en in een bos zonder weerkaatsing door bebouwing gaat me iets te ver.
Het is duidelijk dat hij niet presteert als de allereerste batch, die was ook wel bovengemiddeld goed! Dat was ook zeker niet de verwachting, Het lijkt een algemene trend dat producten gaandeweg de jaren er niet beter op worden...

Gelukkig heb ik er niet de hoofdprijs voor betaald. Ik ga er lekker dicht op staan in de straat met lage verwachtingen, dan kan het alleen maar meevallen :)

Back
Bovenaan