Code Red

mt_924020eb7859896ead9fcb3aeee29e33.jpeg

Super trots op Co die der eigen box heeft, naar haar eigen smaak gemaakt.

Maar hoort deze niet in de Signature lijn?

Man wat keek ik uit naar deze bak... Nu mag ie nog een jaartje drogen. Hij zal er in ieder geval niet slechter van worden.

Vind de combinatie van een sierlijk begin met het ghost effect tot de rammer die hij in het tweede deel wordt echt heel gaaf! De straatfilmpjes zijn ook echt overtuigend! En de rode draad is natuurlijk heel erg leuk, zonder dat hij saai wordt. Iets wat ik bijvoorbeeld bij een Red Maroon wel vind.

Had deze nog liggen van vorig jaar door de mist, nu maar afgestoken maar man wat een vette box is dit zeg, hele buurt stond te klappen en te juichen :D75940D1A-BD08-497B-B151-4A1E30B47711.jpg

Mee eens, ook geschoten en wat een parel. Tempo en boeketgroote en effecten allemaal super. Deze komt er dit jaar weer als het mag.

Dat ziet er inderdaad weer fraai uit, goed tempo, mooie bloedrode kleur en het goud blijft lekker lang hangen. Topper. Blij dat hij voor komend jaar alweer is gereserveerd.

Mee eens deed het bij de visite van me broertje goed en de mensen die kwamen kijken van het hofje ook en bij mijn al helemaal wat een bak zeg pohh helaas de beelden er van vernageld cam kon het gewoon weg niet aan 2019-2020

Erg mooi blok dit. Effecten waren aardig groot en het tempo was zeer goed. De finale was erg dik. Kwa prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

Heb hier al een paar van geschoten vond dit zelf 1 van de beste bakken.
Toch viel deze iets tegen. Maar dat weerhoud mij er niet van om deze weer te bestellen.
Het blijft toch wel een topper.

Deze prachtige box voor 69.99 op de kop kunnen tikken:) Als je het mij vraagt een geweldige bak

Zeker stond bij mij vorig jaar op het lijstje, toen ergens anders voor 100 eu besteld. Nu alvast 1 voor 70 idd en sluit niet uit dat er nog een tweede bij gaat komen.

Back
Bovenaan