Code Red

Niet te enthousiast nog zijn, dit was een sample. Dus helaas nog even afwachten hoe ie is 1 deze dagen en anders in de straat.

Dat het een sample was zoals jullie zeggen verbaasd met dan niet heel erg, kwamen ook veel deeltjes naar beneden en sommige bursts waren echt hard. Zou wel jammer,toch zeer benieuwd naar de uiteindelijk versie.

Wat ik niet snap over 18 dagen mogen we het vuurwerk al ophalen en nog worden er nu samples geschoten. Is er dan geen 1 importeur die lekker alles al paar weken heeft liggen drogen. Zal wel weer paar teleurstellingen worden eind van het jaar van producten die te laat binnen zijn.

Kan soms ook zijn dat het al de haven is ingevaren, nog niet is vrijgegeven en dan vervolgens nog getransporteerd moet worden.
Pas daarna leveren ze uit aan de winkels, dus kan een behoorlijke tijd tussen zitten.

Hier net zo. Ben benieuwd! Niet live meegemaakt, maar op basis van filmpjes, en de reacties van het publiek zeker vertrouwen in deze box.

Bij mij zit hier geen kooi omheen. Klopt het dat deze geleverd wordt zonder kooi of is deze toevallig door de winkelier verwijderd?

Bij mij zit hier geen kooi omheen. Klopt het dat deze geleverd wordt zonder kooi of is deze toevallig door de winkelier verwijderd?

Zal vermoed ik door de winkelier verwijderd zijn. Zelf kleinere boxen die ik vannacht heb opgehaald waren gekooid

Ik geloof dat de transbomber verpakt zit per 2 in karton. Gezien deze hetzelfde formaat hebben kan dit zijn dat ze dus per 2 gaan.

Zit een sticker op de doos met waarschuwing dat hij een metalen gaasverpakking bevat. Bij mij was tie er al afgehaald gelukkig

Back
Bovenaan