Coconut Bounty

Om dit topic nog maar eens aan te zwengelen.

Bij de Röder feuerwerk demo van 3 oktober is de coconut bounty geschoten. Daar zien we dus weer die enorme dikke boeketten, groter dan eerdere producten in de video. Zou dit een nieuwe batch zijn of een een sample? Je ziet een foto van de doos maar helaas geen jaargang.

Te zien op deze video en start op 15:50

Even daarvoor wordt trouwens de blitz bomber getoond, die ziet er ook erg goed uit.
Poeh ziet er heel vet uit zo de bounty.
Voor mijn smaak iets te ééntonig maar mooi ding hoor.

Lijkt me als je naar die foto kijkt ook geen sample te zijn, idk hoe het normaal met sample gaat maar neem aan dat die niet helemaal het jasje krijgen als de echte productie zoals deze wel heeft.. Maar wie weet.

Volgens PyroKreisHeinsberg heeft Röder de CB op voorraad en schieten ze nauwelijks samples. Als iemand die bij die demo was kan achterhalen of het batch '25 was, dan is het potentieel een topper om dit jaar erbij te hebben!

Goede weersomstandigheden kunnen ook al een enorm verschil maken. Jammer genoeg op de meeste plekken hier in de buurt nu alweer aardig aan de prijs.

Goede weersomstandigheden kunnen ook al een enorm verschil maken. Jammer genoeg op de meeste plekken hier in de buurt nu alweer aardig aan de prijs.
Nou... nou... het expemplaar dat bij Roder is geschoten of de Sample van Rubro veranderd niet zomaar in de Coconut die wij met o&n hebben geschoten door een beetje wind. Zijn totaal verschillende effecten. Het enige wat positief was aan deze box, was de burst.. waardoor het complete plaatje wel "meeviel". Ik hou dit topic overigens wel in de gaten want de sample was prachtig! Als het exemplaar wat bij Roder is geschoten daadwerkelijk productie blijkt, komt 'ie er in tweevoud bij. Maar gokken ga ik niet nog eens doen met deze box.

Back
Bovenaan