Coconut Bounty

Mensen houd ff lekker die rust in al die topics.. Je hebt wat besteld en haal je bestelling lekker op volgende week. Is t goed bestel m volgend jaar weer. Is niet niet goed laat m lekker staan. Dat gezeur helpt jullie helemaal nergens verder mee en verpest de voorpret toch gewoon..

Tja, het topic is vermakelijker dan de box. Zonde hoor, de sample was natuurlijk wel prachtig, maar dit komt niet in de buurt.
Zijn 2 verschillende cakes.
Zie nu inderdaad groen ipv goud en blauw...
Totaal andere box..
Ik vind dit gewoon totale oplichting.
1 x Chinees filmpje oke
2 x op de demo is hij toch zo als op het Chinees filmpje , komen erachter dat het een sample was. Iedereen daar zijn mening en zogenaamde reden voor.
3.Ik zie dit nadat deze compound is geschoten en totaal niet overheen kom is het gewoon OPLICHTING.

Ik ga helemaal stuk hier! Mijn pyro ervaring zij, bestel geen coconut gezien het een sample is en ik 180. Voor 100 shots fors vind.
Ben nu heel blij dat ik deze niet heb. Kooiloos!, groen en rood inplaats van blauw, tempo wat trager,! Nee dit is het um niet voor mij!!
Zal vast leuk ogen in de straat! En de gewone consument zal tevreden genieten.
Maar de liefhebber die zal een koude douche krijgen.
Maar ik geloof dat we dit vaker hebben mee gemaakt onderandere bij Rubro.

Normaal probeer ik maar gewoon af te wachten tot oudjaar als de filmpjes lijken tegen te vallen maar deze kon mij echt totaal niet bekoren. Fikse tegenvaller!

Back
Bovenaan