Coconut Bounty

Ehhh. Ik 'hoor' juist dat deze zonder kooi is en zelfs geïmporteerd door mania. Welke winkel haalt de kooien er nog af voor de klant haha. Je laat je wat wijsmaken kerel... De bounty is kooiloos

Ehhh. Ik 'hoor' juist dat deze zonder kooi is en zelfs geïmporteerd door mania. Welke winkel haalt de kooien er nog af voor de klant haha. Je laat je wat wijsmaken kerel... De bounty is kooiloos
Heel veel winkels. Daarnaast faal je er nogsteeds in om te zeggen waar je het hebt ''gehoord''

Vwd is familie van rubro , vuurwerkmania of hoe we het ook noemen

Vaak klopt hun informatie wel . Maar kan ook een verkoop truck zijn. Hoe dan ook we zullen zien hoe die het gaat doen met of zonder kooi

Ik was even op de koffie bij een winkelier voor een kijkje in de showroom. Uiteraard mocht ik ook even in de bunkers kijken en daar was men bezig met een stapel Coconut Bounty's. Ik wil beslist de discussie niet aanwakkeren, maar dit artikel is 100% kooiloos.

Ik heb dit product niet besteld, maar al was dat wel zo, dan nog geen reden voor paniek. Rubro (en zuster merken) heeft meerdere artikelen zonder kooi die erg goed zijn. Onlangs artikelen van een andere leverancier gezien (Lesli en Riakeo), alles kooiloos en gewoon een prima burst.

Screenshot_20241215_184106_Gallery.jpg

Ik heb m wel besteld en maak me geen zorgen.
Ben nu helemaal benieuwd hoe dit presteert.
Ik heb bij kooiloos spul het idee dat de burst wat doffer klinkt juist ipv fel en vind dat eigenlijk wel prima.

Ik was even op de koffie bij een winkelier voor een kijkje in de showroom. Uiteraard mocht ik ook even in de bunkers kijken en daar was men bezig met een stapel Coconut Bounty's. Ik wil beslist de discussie niet aanwakkeren, maar dit artikel is 100% kooiloos.

Ik heb dit product niet besteld, maar al was dat wel zo, dan nog geen reden voor paniek. Rubro (en zuster merken) heeft meerdere artikelen zonder kooi die erg goed zijn. Onlangs artikelen van een andere leverancier gezien (Lesli en Riakeo), alles kooiloos en gewoon een prima burst.

Bekijk bijlage 1805043
Bij deze staat ‘ie volgend jaar met stip op de lijst. Mooi te weten dat dit een blijvertje kan zijn. Alleen als de CB flopt gaat deze eraf, maar daar ga ik niet van uit. Prachtbak!

Back
Bovenaan