Noordervuur
VWC lid
"Liever een goed gevulde doos dan een lege kooi"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit in iedergeval
In China is dit een maaltijd.Bekijk bijlage 1804856Kooien zijn gewoon passé, zelfs onze kat doen we er niet meer in
Heel veel winkels. Daarnaast faal je er nogsteeds in om te zeggen waar je het hebt ''gehoord''Ehhh. Ik 'hoor' juist dat deze zonder kooi is en zelfs geïmporteerd door mania. Welke winkel haalt de kooien er nog af voor de klant haha. Je laat je wat wijsmaken kerel... De bounty is kooiloos
Ok zwemmer. Laat ik het zo zeggen dan. Ik heb 150 units gezien zonder kooi. Fijn weekendHeel veel winkels. Daarnaast faal je er nogsteeds in om te zeggen waar je het hebt ''gehoord''
Zo'n ding waar je je parkieten in stoptWat is een kooi?
Een soort kleine container met veel ventilatie.Wat is een kooi?
Vwd is familie van rubro , vuurwerkmania of hoe we het ook noemenEhhh. Ik 'hoor' juist dat deze zonder kooi is en zelfs geïmporteerd door mania. Welke winkel haalt de kooien er nog af voor de klant haha. Je laat je wat wijsmaken kerel... De bounty is kooiloos
Vaders doet VWD, zoonlief Rubro.Vwd is familie van rubro , vuurwerkmania of hoe we het ook noemen
Vaak klopt hun informatie wel . Maar kan ook een verkoop truck zijn. Hoe dan ook we zullen zien hoe die het gaat doen met of zonder kooi
Zus doet VWDVaders doet VWD, zoonlief Rubro.
Ah is dat door de jaren alweer veranderd. Check, thanks.Zus doet VWD![]()
Bij deze staat ‘ie volgend jaar met stip op de lijst. Mooi te weten dat dit een blijvertje kan zijn. Alleen als de CB flopt gaat deze eraf, maar daar ga ik niet van uit. Prachtbak!Ik was even op de koffie bij een winkelier voor een kijkje in de showroom. Uiteraard mocht ik ook even in de bunkers kijken en daar was men bezig met een stapel Coconut Bounty's. Ik wil beslist de discussie niet aanwakkeren, maar dit artikel is 100% kooiloos.
Ik heb dit product niet besteld, maar al was dat wel zo, dan nog geen reden voor paniek. Rubro (en zuster merken) heeft meerdere artikelen zonder kooi die erg goed zijn. Onlangs artikelen van een andere leverancier gezien (Lesli en Riakeo), alles kooiloos en gewoon een prima burst.
Bekijk bijlage 1805043