Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
PlottwistDeze box komt kooiloos, voor zover mijn info strekt.
Lekker de boel opnaaien. Daar ben je goed in.Deze box komt kooiloos, voor zover mijn info strekt.
GTST gaat weer beginnen...Plottwist![]()
Yup.. daarom staat die voor volgend jaar op het lijstje.Deze box komt kooiloos, voor zover mijn info strekt.
Neee.... echt?? Ik wacht de info vanuit de winkelier wel af waar ik hem besteld heb. Rubro die een 1.2" box zonder kooi importeurt. Ik kan het me niet voorstellen.. maargoed.Ik heb het ook zojuist bevestigd gekregen
Inderdaad, er valt een trend op te pikken..... wie had ooit gedacht dat de kooi niet om de doos kan zitten als je hem wilt afsteken?Ik heb veel foto’s gezien van de coconut bounty, allemaal zonder kooi. Lijkt me duidelijk toch?
Kijk jij ook zo uit naar de kerstnummers van de Libelle en de Margriet?Wat een gejank hier constant over kooien zeg, wen er maar aan.. vanaf volgend jaar zijn de kooien klaar.
Stel wijven hier.
Hou op met me hoor. Is dit serieus jouw poes in die rugzak?Bekijk bijlage 1804856Kooien zijn gewoon passé, zelfs onze kat doen we er niet meer in
YupHou op met me hoor. Is dit serieus jouw poes in die rugzak?