Coconut Bounty

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1612
Artikelnaam: Coconut Bounty
Bruto Gewicht: 18,50 kg
Netto Kruitgewicht: 1,954 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Just for pro's! 30mm kaliber en vol met XXL effecten.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 199,00
Voorverkoop: € 179,50
Onlineprijs: ...
1612-COCONUT-BOUNTY-100s.png

O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
30MM, 2 kilo kruit. Effecten zien er veelbelovend uit. Mooie hangtijd.
benieuwd wat de prijs doet.

Oeh de nederlandsche versie van de Leviathan? Deze maar in de gaten houden. Tails en andere effecten zien er erg sierlijk uit.

Deze bak ziet er echt prachtig uit zeg. Gaat met stip op de wish list. Die wil ik wel eens in de straat zien te blazen.

Ben benieuwd naar welke importeur de prijs gaat met de meest misleidende sample video’s.. hello fireworks of rubro/mania.

Anyway. Wel een hele mooie bak. Eindelijk is geen 1000 effecten in één compound.

Jammer dat het F3/F4 is waar we naar kijken.

Iedereen heeft het over opgepompte samples maar het ziet er voor mij eerder uit dat de video trager is dan de werkelijkheid waardoor het allemaal groter en langer lijkt uit te vallen. Zet de video op 1.25x snelheid en dan lijkt het een stuk meer op de werkelijkheid. Dit geldt ook voor veel andere rubro/mania productvideos

Iedereen heeft het over opgepompte samples maar het ziet er voor mij eerder uit dat de video trager is dan de werkelijkheid waardoor het allemaal groter en langer lijkt uit te vallen. Zet de video op 1.25x snelheid en dan lijkt het een stuk meer op de werkelijkheid. Dit geldt ook voor veel andere rubro/mania productvideos

Ik denk dat het klopt wat je zegt. Het filmpje van de Leviathan van Funke/Argento duurt 8 seconden minder lang

Heerlijke bak hoor, ook fijn dat alle 4 de cakes top zijn en er niet 1 zo'n lelijk eendje tussenzit

Vandaag voor 124 in de flashdeal

Klopt maar dat zie ik vaker bij importeurs. Beeld een klein beetje vertraagd, saturatie een beetje verhoogd zodat het net wat kleuriger eruit ziet en dan qua audio de bass een beetje omhoog gekrikt zodat het wat harder lijkt te knallen ;-)

Anyway vandaag in de flashdeal voor 124 :P

Dat filmpje is onder ideale omstandigheden geschoten, amper wind. Als je goede kwaliteit f2 productie hebt is dit echt prima mogelijk. We zijn het niet meer gewend een jaarwisseling met mooi weer, elke keer stormachtige wind verpest de sierlijke goud effecten.

Dat filmpje is onder ideale omstandigheden geschoten, amper wind. Als je goede kwaliteit f2 productie hebt is dit echt prima mogelijk. We zijn het niet meer gewend een jaarwisseling met mooi weer, elke keer stormachtige wind verpest de sierlijke goud effecten.
Dat is ook weer waar.

Back
Bovenaan