Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Video staat priveKom tie dan he !
Wat een vette bak zeg
Is "samples" geen broodje aap? Dat zou betekenen dat er een variant bestaat die wordt verscheept vanuit China, met als doel de consument voor de gek te houden? Mochten ze wel bestaan ben ik wel benieuwd hoe dat dan werktKan iemand mij bevestigen dat vanavond geen sample was?
Het doel is dan niet consumenten voor de gek houden (ik ga van het positieve uit). Samples bestaan wel degelijk, meestal zie we die op de krekelfilmpjes maar voor vroege demo’s werden er in het verleden vaak samples in kleine batches verscheept. Royal fireworks was daar ook goed in, leek bijna alsof je naar een F4 cake aan het kijken was.Is "samples" geen broodje aap? Dat zou betekenen dat er een variant bestaat die wordt verscheept vanuit China, met als doel de consument voor de gek te houden? Mochten ze wel bestaan ben ik wel benieuwd hoe dat dan werkt
Kopie/omlabel kan niet. Leviathan is namelijk 1/5 deze natuurlijk 1/4Komt uit Funke/Argento fabriek, is Levatian kopie
Tot de grond? Dan zal die nog wel afgekeurd worden hè.. dat is gevaarlijk!Wat een dikke bak was dit zeg! is dit het maximale wat met F2 kan? Goud tot op de grond, prachtig helder blauw tussen het goud door. Deze moet je live hebben gezien, topper van de avond!!
Ik heb geen goud tot op de grond gezien uit deze box gisteren. Het blauw kwam lager dan het goud. Denk dat Simmien dit figuurlijk bedoelt, omdat deze box gewoon heel erg goede spreiding had gisterenTot de grond? Dan zal die nog wel afgekeurd worden hè.. dat is gevaarlijk!
Zal meteen het ILT even een mailtje sturen.