Coconut Bounty *NIEUW 2024*

100 euro is echt schandalig goedkoop voor deze box als die zo presteert als vanavond op de demo. Je hoeft echt niet naar het buitenland want dit zit tegen F3 aan, en dan vind ik tot 140-150 euro prima! Dit wordt de doos van het jaar!

Wat een dikke bak was dit zeg! is dit het maximale wat met F2 kan? Goud tot op de grond, prachtig helder blauw tussen het goud door. Deze moet je live hebben gezien, topper van de avond!!

Ik ben vanavond ook bij ANO geweest. Voor mij was dit de topper van de avond. Geweldige spreiding, goede burst, effecten zeer goed uitgewerkt, ook veel blauw aanwezig en een constant tempo. Totaal niks op aan te merken. Is een topkandidaat voor de titel compound van het jaar. Deze zal het in de straat uitmuntend doen. Een paar weken geleden kon ik deze compound nog kopen voor 125 euro, zat toen te twijfelen, daar heb ik nu dikke spijt van. Misschien dat ik deze bak alsnog koop voor 159 euris.

Dit was voor mij ook de absolute topper van de avond, wat een prachtige bak zeg, zeer blij dat ik deze in me collectie heb zitten.

Kan iemand mij bevestigen dat vanavond geen sample was?
Is "samples" geen broodje aap? Dat zou betekenen dat er een variant bestaat die wordt verscheept vanuit China, met als doel de consument voor de gek te houden? Mochten ze wel bestaan ben ik wel benieuwd hoe dat dan werkt

Is "samples" geen broodje aap? Dat zou betekenen dat er een variant bestaat die wordt verscheept vanuit China, met als doel de consument voor de gek te houden? Mochten ze wel bestaan ben ik wel benieuwd hoe dat dan werkt
Het doel is dan niet consumenten voor de gek houden (ik ga van het positieve uit). Samples bestaan wel degelijk, meestal zie we die op de krekelfilmpjes maar voor vroege demo’s werden er in het verleden vaak samples in kleine batches verscheept. Royal fireworks was daar ook goed in, leek bijna alsof je naar een F4 cake aan het kijken was.

Ik word steeds gelukkiger met deze box in mijn collectie 😄 Als we nu ook nog even het weer van gisteren hebben op 31 december 👍🏻

Tot de grond? Dan zal die nog wel afgekeurd worden hè.. dat is gevaarlijk!

Zal meteen het ILT even een mailtje sturen.
Ik heb geen goud tot op de grond gezien uit deze box gisteren. Het blauw kwam lager dan het goud. Denk dat Simmien dit figuurlijk bedoelt, omdat deze box gewoon heel erg goede spreiding had gisteren

Back
Bovenaan