Coco Blue

Wat maakt deze cake voor jullie nou zo bijzonder? Is het effect grootte, de blauwe kleur, kortom wat is het? Prima cake maar vind t niks bijzonders als ik eerlijk ben.

Zoals Johan al zei, blauw met rood is een prachtige combo. Zelf heb ik een paar jaar geleden de 2015 gehad, dat was niets bijzonders. De 2016 is dat echter wel, giga boeketten met felle blauwe sterren. In het rijtje Red Fury in Blue, Yellow River staat deze nu bovenaan.

Dat is het ook.
Over de 2015 waren we zelf ook niet geheel te spreken, en dit heeft zin gehad.
Het is en blijft vuurwerk.
En het is en blijft China.
We proberen er natuurlijk flink op te zitten en met de groei die we momenteel meemaken en de plannen voor de toekomst zal het vaker gebeuren dat we op en neer gaan voor controle.

gr
Evolution Fireworks

Dat is het ook.
Over de 2015 waren we zelf ook niet geheel te spreken, en dit heeft zin gehad.
Het is en blijft vuurwerk.
En het is en blijft China.
We proberen er natuurlijk flink op te zitten en met de groei die we momenteel meemaken en de plannen voor de toekomst zal het vaker gebeuren dat we op en neer gaan voor controle.

gr
Evolution Fireworks

Ik zie liever dat er bestaande producten worden geperfectioneerd dan dat er tig nieuwe artikelen op de markt worden gedropt om maar interessant te blijven ( zie je veel bij andere importeurs ). Zo'n ontwikkeling als dit juich ik dus alleen maar toe!

Kan je nog ergens aan herkennen of het gaat om 2015 of 2016 batch, wil wel graag de 2016 batch meenemen bij Orthen.

Geweldig bakkie zeg! Heerlijke geniet cake, perfect tempo en rete-grote effecten! Veel spul van Evo en beviel allemaal geweldig!

Deze was echt fantastisch, enorm grote boeketten en prachtige kleuren. Mijn favoriet van deze jaarwisseling.

Dit was toch wel de beste van wat ik had liggen van Evolution. Golden Willows, Snake Eyes, Purple Haze en Coco Blue had ik.

Heb een 2015 versie gratis meegekregen omdat mijn orders niet helemaal lekker liepen bij de desbetreffende winkel. Ik vond deze versie al zeker niet slecht hoor, gewoon de lekkere evo-burst erin en prima boeketten. Ik heb ervan genoten, nu al zin om de betere versie op de kop te tikken. :D

Dit was toch wel de beste losse cake die ik in mijn collectie had dit jaar!

Stond op mijn lijst, maar budget was wel zo'n beetje op en ook had iets anders mijn prio. Na het zien van het filmpje kan ik mijn haren wel uit mijn kop trekken, dus bij deze in de top 10 wish lijst.

Op de filmpjes kan ik hem niet zo goed beoordelen, vorig jaar kon ik hem niet meer vinden helaas. Gelukkig voor dit jaar gevonden en na enige twijfel toch besteld, ik wil hem graag zelf in de straat zien en beoordelen. Het blauw, rood en wit lijkt me prachtig om te zien! Maar ga hem wel alleen schieten als het goed weer is, zodat hij ook goed kan presteren!

Ik heb er zin in!

Back
Bovenaan