Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vermoed bij meerdere winkels, maar als je even zoekt kun je hem veel vinden?
Wij als importeur bepalen niet wat een relatie aan producten opneemt.Ik had deze graag besteld, maar deze is niet bij mij in de buurt te krijgen. Slechts bij enkele winkels
Vermoed bij meerdere winkels, maar als je even zoekt kun je hem veel vinden?
Het is geen verwijt, maar ik vind het jammer dat zo n topper als deze niet bij elke evo dealer te krijgen is
Deze gelukkig ook kunnen bestellen bij een winkel waar ik al besteld had. Ben reuze benieuwd.
Ik heb al wat tegenvallers gehad van Evo, vooral de slechte versies van de knalcakes, dus Evo heeft nog wel wat goed te maken.
Gelukkig waren vorig jaar de spectacle 100 en 120 wel echte toppers, dus dat geeft hoop!
Deze gelukkig ook kunnen bestellen bij een winkel waar ik al besteld had. Ben reuze benieuwd.
Ik heb al wat tegenvallers gehad van Evo, vooral de slechte versies van de knalcakes, dus Evo heeft nog wel wat goed te maken.
Duits filmpje, maar dat Blauw!
Deze heb ik sws dit jaar in de collectie! Is dit 2016 of 2017 badge?
Deze is me nog helemaal niet opgevallen.. maar WAUW wat een gigantische boeketten! Ook echt precies een effect wat mij aanstaat, ik wist niet dat het verder zo heette. Deze gaat er minimaal een keer in de collectie komen dit jaar! Dat blauw komt ook echt super naar voren.
Helemaal mee eens. Deze geweldenaar viel me vorig jaar pas op tijdens de demo van Vuurwerk Orthen. Was echt verrast. Beide kleuren echt helder en rood en blauw blijft wat mij betreft echt een geweldige kleurencombi. En zoals je zegt die boeketten zijn echt groot en ik vond de burst ook dik in orde. Ben wel benieuwd welke batch er tijdens de demo van Orthen is geschoten. Dit is denk ik ook een mooi effect om terug te zien in een grotere evolution cakebox, bijvoorbeeld in v-shape.
Duits filmpje, maar dat Blauw!
Deze heb ik sws dit jaar in de collectie! Is dit 2016 of 2017 badge?