LilDanceCrew
VWC lid
Prachtig ding, helaas niet te verkrijgen omgeving twente! Had hem graag gewild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig ding, helaas niet te verkrijgen omgeving twente! Had hem graag gewild
Hahahaha, ik heb het idee dat mijn filmpjes geld kosten voor mede-freaks!
Vorig jaar voor het eerst in actie gezien bij de demo van Orthen. Dit jaar stond die weer op de schietlijst. De Coco Blue behoorde ook dit jaar weer tot de toppers van de avond. Het tempo was redelijk snel en de burst 'maximaal', samen met de grote boeketten zorgt dit voor een goed gevulde lucht. Ben wel benieuwd welke batch er is geschoten bij Orthen.
Dit was de 2016 batch.
En hebben we nog een aantal in stock staan.
Gr
Evolution Fireworks
Hij is bij Kuiper gewoon verkrijgbaar![]()
Na heel de tijd twijfelen om ´m aan te schaffen door budget problemen ( ..) nu dus toch besloten om 'm te halen. En dan is ie natuurlijk uitverkocht bij Bredavuurwerk... achja volgend jaar hopelijk nog op voorraad en dan maar aanschaffen!
Zonder veel reclame te maken, denk dat nagenoeg elke evo dealer deze kan aankomen. Mits Marchel uiteraard nog voorraad heeft. Vele dealers hebben deze zelfs in de aanbieding als je er 4 of 6 koopt ( pro fire cakes )
Dit was de 2016 batch.
En hebben we nog een aantal in stock staan.
Gr
Evolution Fireworks
Ik denk dat deze cake dit jaar opeens is gaan lopen, wat een mooi ding zeg!
Wat maakt deze cake voor jullie nou zo bijzonder? Is het effect grootte, de blauwe kleur, kortom wat is het? Prima cake maar vind t niks bijzonders als ik eerlijk ben.