Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als iedereen hier een pakketje besteld dan zullen ze er snel doorheen zijn. Leuk om over 15 jaar aan je kids te laten zien.
Dit met die borden kan echt niet, wat is de rechtsgeldigheid hiervan....??
Kan de federatie niet komen met een tegen initiatief ? een vuurwerkzone bord om op te hangen in de straat om aan te geven dat er in deze straat wel vuurwerk wordt afgestoken.
0,0. Het gaat ook niet gehandhaafd worden. Als uw buurman dit bordje ophangt en jij wilt lekker stoken dan kan jij gewoon lekker stoken.
Helaas gaat het wel werken vrees ik...mensen zien zo'n bord en denken dat het officieel is....
Bizarre actie sowieso van de gemeente. Zal wel zo'n pakketje bestellen om te kijken wat er allemaal in zit....
Hahaha ik woon niet in Amsterdam dus heb een vriend gevraagd een setje te bestellen. Ik kreeg eerst de vraag terug of ik heb zitten zuipen
Hij heeft onder protest een setje besteld tussen het afzeiken van zijn nieuwe burgemeester door.
Heb de posters vandaag binnen gekregen en gelijk maar even aangepast zoals het hoort!
Nogmaals bedankt gemeente Groenlinks ehh Amsterdam voor dit gratis materiaal!
Heb de posters vandaag binnen gekregen en gelijk maar even aangepast zoals het hoort!
Bekijk bijlage 41980
Bekijk bijlage 41980
Heb je dit laten bezorgen in A'dam of sturen ze dit ook gewoon naar Limburg?