COBRA 3 - BLACKPOWDER (Dutch market)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was eigenlijk gewoon een rotje. Deze gaat even hard als een silver cracker, dat is voor de Nederlandse begrippen toch heel mooi. Te duur gaat deze knaller toch wel worden maar over de knal hebben we echt niet te klagen.

Als het echt zo is zal mooi zijn ,dan hebben we eindelijk legaal wat goed knalt. tja helaas nog meer dan een jaar wachten ? 2014 ? toch

Als het echt zo is zal mooi zijn ,dan hebben we eindelijk legaal wat goed knalt. tja helaas nog meer dan een jaar wachten ? 2014 ? toch

Ja, waarschijnlijk wel. Maar dan zijn we het er in ieder geval over eens dat als de knal gelijk is aan een silver cracker, dat dat erg mooi zou zijn. :)

Ik vind ze mooi ogen. Maarja di blasio elio levert dan ook echt vakwerk. Het labeltje is zeer mooi helaas dat deze label teveel op zijn illegale broer lijkt en dus discussies gaat opleveren. Aanpassen is de beste oplossing. Ik vind het alleen verbazingwekkend dat deze dingen net zo hard gaan als een silver cracker doormiddel van blackpowder. Doe er dan gewoon meteen flashkruit in. Maarja dat is mijn mening. Ik verheug me er zeer op deze dingen te mogen afsteken (op een legale manier).

Ik betaal liever tegenwoordig extra om legaal harde knallen te krijgen dan dat ik voor weinig veel risico loop. Daarom denk ik dat echte kwaliteits knallers zoals de BP Cobra zeker goed is voor de Nederlandse markt want ik denk dat veel mensen die eraan denken om illegaal vuurwerk te kopen het misschien nu niet doen.

Ik heb helemaal geen vertrouwen in dit product. Er is zoveel troep te koop geweest dat ik niet meer enthousiast kan worden hiervan. Daarbij denk ik niet dat cobra's de manier zijn om legaal knalvuurwerk in de handel te krijgen. Het zijn veel te luxe producten die veel te veel geld kosten, en dat werkt eigenlijk alleen met flash. Wat we nodig hebben zijn kleine goedkope producten zonder vlam. Als dat er was zou dit een mooie toevoeging zijn. Dit alleen wordt hem niet. Voor het idee is het grappig, maar ik verwacht niet dat de prijs ernaar zal zijn om hier 200 stuks van in te slaan, en daarmee heb je er in feite helemaal niks aan. Ook omdat ze moeten concurreren met single-shots natuurlijk

Ik vind het alleen verbazingwekkend dat deze dingen net zo hard gaan als een silver cracker doormiddel van blackpowder. Doe er dan gewoon meteen flashkruit in. .

Het is juist "verbazingwekkend" om dus hetzelfde resultaat te bereiken ZONDER flash, om zo legaal te zijn in Nederland. :wink:

Vergeet niet dat dit enkel een sample was. De echte cobra BP knaller moet er eerst nog maar zien te komen en dan kijken we wel verder hoe het zal presteren.

Dit topic is enkel voor de animo check bedoelt aangezien ie er dit jaar nog niet is.

Leuk allemaal maar je mag toch maximaal maar 120DB produceren.
Of je dit nou met een astronout, Cobra BP of een nitraat doet maakt niet zoveel uit toch?
Echt harder dan wat er is (cafferata het dofst/hardst) zal er niet komen ben ik bang.

Leuk allemaal maar je mag toch maximaal maar 120DB produceren.
Of je dit nou met een astronout, Cobra BP of een nitraat doet maakt niet zoveel uit toch?
Echt harder dan wat er is (cafferata het dofst/hardst) zal er niet komen ben ik bang.

Dan bestaat er altijd nog zo iets als piek druk en een lage druk.
120db in een grote afgeslote ruimte met een flinke lucht kamer
Zal dieper en luider klinken dan een geperst hulsje waar de zelfde massa geperst in zit.
Leuke us dat het bijde 120db is.
Wat ik wil zeggen is dat je niet altijd hoeft blind te staren op db's.
Type klank maakt al dag en nacht verschil.

Het is gewoon tijd voor flash in nederland. Ongeveeer knallers zoals de silver cracker zijn al te halen met 0,3 gram kwaliteits flash. Dus kommop holland :D !

Ik ga me echt niet scheel betalen , alleen omdat ik legale knallers heb. Sorry maar dan voel ik me echt opgelicht. Hoe positief het ook is voor anderen.
Voor de jeugd is het wel leuk.

Het is gewoon tijd voor flash in nederland. Ongeveeer knallers zoals de silver cracker zijn al te halen met 0,3 gram kwaliteits flash. Dus kommop holland :D !

Ik ga me echt niet scheel betalen , alleen omdat ik legale knallers heb. Sorry maar dan voel ik me echt opgelicht. Hoe positief het ook is voor anderen.
Voor de jeugd is het wel leuk.
Kan mij hier wel in vinden ik koop ook liever bv een golden dragon dan een te dure nederlandse karton ploffer.ik ben wel nieuwsgierig naar de ontwikkeling van de cobra bp maar heb toch mijn twijfels ivm de manier hoe de overheid omgaat met de regels,ben toch bang dat het het een omgebouwd astronautje word met een mooie veel te dure cobra label tegen een veel te dure prijs.

Legal will be illegal and illegal will be legal
It's a mixed up muddled up shook up world except for COBRA

CO CO CO COBRA!

Over een paar jaar is vuurwerk geen issue meer want het is gewoonweg niet meer te onderscheiden van elkaar

Maar kan iemand mij nu eens vertellen wat de hardste knaller van nl is? Sinds de twister van gbv eruit is, is naar mening de knaller van Broekhoff de sky thunder de hardste. Ik ben aardig beperkt in het aantal winkels met div merken die ik af kan lopen, vraag me af of deze cobra daar verandering in gaat brengen, maar als ik dit zo lees zal hij dit jaar nog niet op de markt komen, voor een goede knaller wil ik best wat geld neerleggen.

Sky Thunder goede geluiden over gehoord, maar zelf niet de hardheid kunnen bevestigen. Vooralsnog is volgens velen, mij incluis, de Black Spanish Cracker van Cafferata het hardst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan