COBRA 3 - BLACKPOWDER (Dutch market)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik word altijd blij wanneer er een nieuwe knaller verschijnt,vooral wanneer deze van Diblasio is.kan bijna niet mis gaan hopelijk na de keuring.ze houden zich echt wel aan de regels om deze erdoor te laten komen.ik ben enthousiast.komt missch de knal van vroeger toch terug...
3xh, ik hou je berichten over deze knaller in de gaten.thanks alvast !

Ik hoop echt dat nederland een keer goede knallers krijgt.
Dat zou het echt stukken beter doen ipv de cobra 12.0 enzo...

Dit is toch alleen maar goed nieuws. Nog meer verwarring onder de agenten dus nog meer naar 1 Europese regel. En Nederland moet zich maar beseffen dat de regels hier veel te streng zijn!

Weet niet of ik deze op de goeieplek post alvast sorry daarvoor.
Maar ik was yt aan het afstruinen en kwam meerdere cobra's tegen met blackpowder
http://youtu.be/FThcH8wx-js

Dat zijn in ieder geval andere samples dan die uit de startpost waar duidelijk nog een vlam zichtbaar is voordat deze knalt. Ook de knallen zelf vallen een stuk zachter uit dan de sample uit de startpost. Hetzelfde geldt voor de afwerking die ook duidelijk anders is. En man, wat een groot stuk beton komt eruit zeg, levensgevaarlijk! Kan mij niet voorstellen dat dit in de NL-variant ook zit.

Ben benieuwd wanneer we echt meer over de NL-variant gaan horen. De meeste winkeliersdemo's zijn de komende weken dus lang kan het niet meer duren!!

Ik ben ook benieuwd.
Alleen ik verwacht er niet al teveel van. En ben ook best bang voor een hoge prijs, natuurlijk is dit wel leuk voor kids.. dat ze wat hardere grondknallers hebben :) Misschien stoppen ze dan met enkelshots op ze kop te zetten enzv enzv.

Zelf haal ik liever gewoon djf thunders of golden dragon crackers :)

Deze komen waarschijnlijk pas in 2014 op de markt met mogelijk ander label en mischien een gipsen stop.

gr

Dat zou alledrie jammer zijn. :frusty:

Ik ben ook benieuwd.
Alleen ik verwacht er niet al teveel van. En ben ook best bang voor een hoge prijs, natuurlijk is dit wel leuk voor kids.. dat ze wat hardere grondknallers hebben :) Misschien stoppen ze dan met enkelshots op ze kop te zetten enzv enzv.

Zelf haal ik liever gewoon djf thunders of golden dragon crackers :)

Dat is zeker mooi, want als ik met oud en nieuw over straat loop wordt ik radeloos van al die single shots op de kop. En inderdaad het gevoel dat je iets harders hebt zoals bij die cobra kleiknallers van Rubro. Maar inderdaad wordt zoals bij alles in Nederland de prijs waarschijnlijk weer een probleem.

Als deze echt evenhard als een Silver Cracker gaat is het zeer netjes!
Alleen ben ik bang voor de prijs..

-knalvuur

Probleem zal idd de prijs zijn.
Dat komt hoofdzakelijk door het merk en de hoofdfactor is natuurlijk dat het europese makelij is en geen chinese makelij.

En een Mercedes is nou eenmaal ook duurder dan een fiat.

pfff zal na mijn weten in wel weer een flop worden net zo als die klei zwarte cobra's zijn. en wat er ook op de markt komt we blijven stoken hahahahaha

Probleem zal idd de prijs zijn.
Dat komt hoofdzakelijk door het merk en de hoofdfactor is natuurlijk dat het europese makelij is en geen chinese makelij.

En een Mercedes is nou eenmaal ook duurder dan een fiat.

Weet jij of het kruit in de knallers in korrelvorm of poedervorm is ? Want korrelvorm gaat toch wel een stuk beter en is minder gevoelig door vocht ivm de hoge persdruk in de productie. Denk aan de korrels waar singel shots mee omhoog worden geschoten.
Aan de filmpjes te zien zijn het wel korrels op het eerste oog... maar dat kan ik ook net aan fout hebben.
De lange eindstoppen zoals die van het Kung Fu pakket komen bij hardere buskruit knallers om druk op te bouwen dan eindelijk van pas haha :)

pfff zal na mijn weten in wel weer een flop worden net zo als die klei zwarte cobra's zijn. en wat er ook op de markt komt we blijven stoken hahahahaha

Hoe weet jij dat nou? Als hij even hard gaat als een silver cracker is het een prima knaller. De prijs zal inderdaad te hoog zijn maar als je legaal wilt stoken moet je misschien ook wel wat voor over hebben. Ik vind jou post nou niet zoveel toevoegen hoor.

Waar baseer je dit op ?

Ik mag er nog niet teveel op ingaan daar alles zig nog in een beginfase begeeft en de mogelijke importeur/partij zich van de info veel aantrekt zoals mogelijk ander label en wegspringende harde deeltjes die er mogelijk vanaf komen probeert te beperken.

gr

Dit nieuws doet de hoeveelheid kruit in mijn bloed wel even stijgen. Het lijkt me geweldig om deze dit jaar te kunnen uitproberen.

Hoe weet jij dat nou? Als hij even hard gaat als een silver cracker is het een prima knaller. De prijs zal inderdaad te hoog zijn maar als je legaal wilt stoken moet je misschien ook wel wat voor over hebben. Ik vind jou post nou niet zoveel toevoegen hoor.

Heb gewoon mijn mening, die nieuwe zogenaamde Nederlandse zwarte cobra's waren toch ook duur en knallen niet harder dan ze hadden gezegd. ik zie wel

Heb gewoon mijn mening, die nieuwe zogenaamde Nederlandse zwarte cobra's waren toch ook duur en knallen niet harder dan ze hadden gezegd. ik zie wel

Dat was eigenlijk gewoon een rotje. Deze gaat even hard als een silver cracker, dat is voor de Nederlandse begrippen toch heel mooi. Te duur gaat deze knaller toch wel worden maar over de knal hebben we echt niet te klagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan