Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel erg benieuwd naar!!!
Eigenlijk opmerkelijk dat er zoveel lucht tussen nodig is? Maatregel tegen overslag?

Deze cake vind ik nou juist hét voorbeeld van een artikel die je per stuk moet schieten. Anders is het hele concept ook een beetje verloren in mijn optiek.Prima cake met mooie effecten en een leuke opbouw met telkens 1 schot meer en de geleidelijk toenemende spreiding door de lichte fan shape.
De tijd tussen de salvo's had van mij alleen wel een fractie korter mogen zijn. Ik had met fotograferen met een 5 seconden sluitertijd bijna elk salvo apart op de foto.
Maar met 2 tegelijk (in V-shape) zal dit vast niet zo erg zijn.
Hier de foto's, geschoten tijdens de demo in Koekange:
Bekijk bijlage 1822512
Bekijk bijlage 1822513
Bekijk bijlage 1822514
Bekijk bijlage 1822515
Bekijk bijlage 1822516
Bekijk bijlage 1822517
Eddy.
Dat mag jij vinden. Ik ga deze dus in 2-voud schieten in mijn finale project. De bedoeling is om een escalatie te creëren, van rustig naar chaos. De Climax gaat zorgen voor de aanloop. En door ze in V-shape te schieten behoud je zoveel mogelijk het concept.Deze cake vind ik nou juist hét voorbeeld van een artikel die je per stuk moet schieten. Anders is het hele concept ook een beetje verloren in mijn optiek.