Climax *NIEUW 2025*

Dit vind ik persoonlijk toch echt wel een topproduct. Op video komen de effecten mooi en breed over. Echt uniek die opbouw van elke keer een salvo met extra shot. En de naam past er uiteraard perfect bij. Complimenten voor Wolff!

Zou mooi geweest zijn als er 6 in een karton zaten, was perfect geweest voor een 1-2-3 opstelling.

Vind hem op de demo video wel een beetje tegenvallen helaas. Voor mij te traag maar desondanks gaan we er van genieten in de straat. Heb hem in breda even in de handen gehad en het is een flink ding.

Prima cake met mooie effecten en een leuke opbouw met telkens 1 schot meer en de geleidelijk toenemende spreiding door de lichte fan shape.
De tijd tussen de salvo's had van mij alleen wel een fractie korter mogen zijn. Ik had met fotograferen met een 5 seconden sluitertijd bijna elk salvo apart op de foto.
Maar met 2 tegelijk (in V-shape) zal dit vast niet zo erg zijn. :angel:

Hier de foto's, geschoten tijdens de demo in Koekange:
IMG_7607 Edited small.jpg

IMG_7608 Edited small.jpg

IMG_7609 Edited small.jpg

IMG_7610 Edited small.jpg

IMG_7611 Edited small.jpg

IMG_7612 Edited small.jpg

Eddy.

Prima cake met mooie effecten en een leuke opbouw met telkens 1 schot meer en de geleidelijk toenemende spreiding door de lichte fan shape.
De tijd tussen de salvo's had van mij alleen wel een fractie korter mogen zijn. Ik had met fotograferen met een 5 seconden sluitertijd bijna elk salvo apart op de foto.
Maar met 2 tegelijk (in V-shape) zal dit vast niet zo erg zijn. :angel:

Hier de foto's, geschoten tijdens de demo in Koekange:
Bekijk bijlage 1822512

Bekijk bijlage 1822513

Bekijk bijlage 1822514

Bekijk bijlage 1822515

Bekijk bijlage 1822516

Bekijk bijlage 1822517

Eddy.
Deze cake vind ik nou juist hét voorbeeld van een artikel die je per stuk moet schieten. Anders is het hele concept ook een beetje verloren in mijn optiek.

Deze cake vind ik nou juist hét voorbeeld van een artikel die je per stuk moet schieten. Anders is het hele concept ook een beetje verloren in mijn optiek.
Dat mag jij vinden. Ik ga deze dus in 2-voud schieten in mijn finale project. De bedoeling is om een escalatie te creëren, van rustig naar chaos. De Climax gaat zorgen voor de aanloop. En door ze in V-shape te schieten behoud je zoveel mogelijk het concept.

Eddy.

Back
Bovenaan