City Lights [Ass.]

Nee maar op de films afgaande duren deze fontijnen allemaal veel langer dan 10 seconden...

Mee eens. Kijk eens naar de reacties van het Fountain Assortiment o.i.d. Mensen die dit pakket hebben ervaren zijn toch enigszins positief. Wie zegt dat dat hier niet precies hetzelfde zou zijn? Maar als niemand het koopt komen we er nooit achter :p

Met precies die gedachte zocht ik dit pakket en filmpje dus ook nog maar weer even op. Maar het lijken wel 2 verschillende pakketjes, waarbij ik deze City Lights toch duidelijk de saaiere vind. Maar opvallend veel korter dan dat Fountain Ass. in z'n geheel is het niet, kwaliteit ongeveer hetzelfde; alleen is deze City Lights dus gewoonweg eentoniger. Magoe, 't is maar net welke eisen je stelt aan een beetje fonteinen stoken; genoeg liefhebbers en jongvolk die langdurig gehypnotiseerd van dit soort vuurpracht kunnen genieten, denk ik. De ietwat kritischer persoon zoekt de fonteinen zelf wel bij elkaar, of gaat voor dat andere assortiment.

Wat een raar filmpje. Vier tegelijk zo dicht bij elkaar neergezet; je ziet door de glitters de fonteinen niet meer...
Film ze dan niet. Door het ontbreken van referentie (hek of muurtje) ontgaat me ook volledig hoe hoog die potjes zijn en hoe hoog/laag de fonteinen komen.

Back
Bovenaan