Cirkel-grip

pyroboy

VWC lid
Product omschrijving: Met dit hulpmiddel ontsteekt u op een verantwoorde wijze uw fonteinen en kometen.

Richtprijs:€2,99

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

09033%20Cirkel-grip%202.jpg

Laatst bewerkt:
Nee pyroboy, jij bent echt niet de enigste denk ik hoor. Ik zou ook zo snel niet zien hoe je dit ding gebruikt.

Druk je dit ding over een cake heen ofzo, en dan met haringen vastzetten in die buitenste gaatjes? En hetzelfde met singleshots? Plaats je die in die buitenste ring?

Enige uitleg of een filmpje zou prettig zijn denk ik, anders blijft het ding zeker liggen voor de meeste mensen die een mogelijk hulpmiddel om hun vuurwerk veilig te ontsteken willen gebruiken.

Ergens klinkt het logisch wat je zegt:P.. maar toch zie ik het nog niet helemaal gebeuren.
Ik zal hier bij Lesli nog wel even info over vragen.. want dit kan ik op deze manier natuurlijk niet verkopen;)

De Cirkelgrip *nieuw 2010*

De Cirkelgrip *nieuw 2010*

Product omschrijving: Met dit hulpmiddel ontsteekt u op een verantwoorde wijze uw fonteinen en kometen.

Richtprijs:€2,99

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
09033%20Cirkel-grip%202.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Na deze op de demo gezien te hebben is het me iets duidelijker geworden.
Dit is gemaakt van een soort flexibel plastic ofzo, en je kan deze dus zo over je cake heen schuiven.

Na deze op de demo gezien te hebben is het me iets duidelijker geworden.
Dit is gemaakt van een soort flexibel plastic ofzo, en je kan deze dus zo over je cake heen schuiven.

Toch heb ik moeite met het concept snappen, is het nou de bedoeling dat je dat plaatje over je cake heen spant met scheerlijnen ofzo? en schieten je bombettes dan door dat ding heen? ik vind het een vrij onduidelijk ding..

Zoals je ziet zit in het midden een soort van opening. Het is buigbaar, dus je schuift het over de cake/fontein heen, waardoor het vuurwerkje als het ware geklemd zit tussen de lobben/pootjes van de cirkel-grip.
Ik zou niet weten op welke andere manier het zou kunnen.

volgens mij werkt het als een soort trechtertje. Je schuift je de fontein/cake door het rondje waardoor je een soort van trechter vorm achtige houding krijgt waardoor het oppervlak wordt vergroot. Althans dat is wat ik er van begrepen heb :p

je schuift dit van boven over je cake heen. Daardoor krijg je deze vorm: /\ tegen je cake aan.. en kan die dus niet meer omvallen;)
Hoe de grip zelf vastgezet moet worden weet ik niet, denk gewoon met een pin in de grond.

volgens mij werkt het als een soort trechtertje. Je schuift je de fontein/cake door het rondje waardoor je een soort van trechter vorm achtige houding krijgt waardoor het oppervlak wordt vergroot. Althans dat is wat ik er van begrepen heb :p

je schuift dit van boven over je cake heen. Daardoor krijg je deze vorm: /\ tegen je cake aan.. en kan die dus niet meer omvallen;)
Hoe de grip zelf vastgezet moet worden weet ik niet, denk gewoon met een pin in de grond.

Zoals ik zie Trechtervorm :D

Maar je moet dus altijd onverharde grond hebben om het vast te zetten?
Dan hebben nog weinig mensen er iets aan denk ik.

cirkel grip

cirkel grip

Dit artikel is bedoelt als een soort trechter. dit wordt van rubber gemaakt maar ik hoorde op de opening dat dit een soort monster was en daarom van plastic. vooral bedoelt voor fonteinen en kometen uit een meterpakket of dergelijk, die vaak instabieler zijn de de zwaarder potten. je trekt het als een sok over een potje, vastzetten is daarna niet meer nodig. het rubber is stroef en daarom blijft het als een omgekeerde trechter om het potje staan. ideaal voor kleinere potjes ongeacht de vorm.:cool:

Back
Bovenaan