Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik de enige die het plezier in kerst/kerstmuziek nu ook kwijt is? Normaal in het weekend s’ochtends ontbijten met kerstmuziek aan, maar het gevoel is helemaal weg...

Nee je bent zeker niet de enige, het heeft tijd nodig. Energie moet terug komen, rug rechten en de strijd aangaan, zoals wij die de afgelopen week hebben gevoerd. Gelukkig zijn we niet alleen, dat bleek ook gisteravond 20:00 uur. Op dit moment is alles deprimerend en kan ook ik zeker niet genieten van de tijd van het jaar.

Ben ik de enige die het plezier in kerst/kerstmuziek nu ook kwijt is? Normaal in het weekend s’ochtends ontbijten met kerstmuziek aan, maar het gevoel is helemaal weg...

Hier ook dubbel. Genoot er altijd van omdat kerst betekend bijna oud & nieuw. Nu is dat magische gevoel echt weg

Hier nog een, niet alleen de kerstmuziek maar ook veel andere muziek die ik altijd o.a. draaide als ik vuurwerk op ging halen. Ik besefte me gisteravond ineens hoe ongelooflijk veel in mijn leven er inmiddels verbonden is aan vuurwer.
- het forum en het vuurwerk zelf
- oliebollen
- muziek
- kerstdorp (met daarin vuurwerk en vuurwerkwinkel)
- verzamelen van nostalgisch vuurwerk
- bureaubladachtergronden
- belangrijke motivatie om zuinig te zijn met mijn geld (om het aan vuurwerk uit te kunnen geven)

Langzaam voel ik een deel van mijn wereld instorten...

Hij staat hier gewoon aan! het zal wel iets anders worden dan met kerstmuziek forum en blaadjes lezen. Maar laat me niet ook kerst nog eens afpakken

Hier staat hij ook nog steeds aan. Ik probeer, ondanks alles, toch een beetje de sfeer van de feestdagen erin te houden. Ik vond het mét vuurwerk de mooiste tijd van het jaar, nu met een verbod nog steeds. Het is lastig, het gevoel is minder, maar het móet en zal terugkomen!

ik heb normaal ook altijd al sky aanstaan maar heb er nu totaal geen zin meer in.
De hele decembermaand is naar de kloten

Ook hier draait hij over uren op het moment, het helpt mij erg goed het positieve gevoel en kriebels een beetje vast te houden.

Inmiddels is Sky Radio ook helemaal over naar The Christmas Station. Vanmorgen om 09:00 betrof de officiële opening met Michael Bublé (enkel geluidsfragmenten zoals vorig jaar met Robbie Williams). Vanaf nu dus overal te beluisteren :D

Toch lekker om alles langzaam naar kerst te zien gaan, we proberen er hoe dan ook een geweldige gezellige tijd van te maken! :kerst:

Ik heb hem ook steeds meer weer aan, tuurlijk de sfeer is minder maar juist door toch te gaan luisteren komt die sfeer meer terug gelukkig.

En ook hier draait hij echt overuren. Vooral fijn dat het nu gewoon weer via de kanalen zelf te beluisteren is en het niet meer gek is voor andere mensen om het er op te zetten haha. Ook thuis, lekker de tv aan en sky erop, eet tog nog wat lekkerder aan de keukentafel :p

Zo is dat Wesley en Thomas, het helpt mij enorm om de sfeer richting die mooie decembermaand te doen verhogen en bovendien is het relaxt om overal in huis de klanken te horen :D!

Heerlijk hoor, auto instappen; Kerstmuziek.
Op werk aankomen; Kerstmuziek.
Thuis komen; Kerstmuziek.
Normaal wel een playlist van Spotify op staan, maar nu toch ff lekker gewoon Sky, net ff meer afwisseling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan