Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis nu een stuk frisser en begint echt heel wat vroeger donker te worden. Vanavond mooi op het forum rond hangen, wat lekker erbij en sky erop. Mooie momenten.

Ik kan hem helaas bijna nooit luisteren. Op het werk zitten we met 4 man naar dezelfde radio te luisteren en ik ben de enige die de kerstsfeer zo leuk vind, gelukkig dit jaar ivm corona mag er maar 1 tegelijk op het werk aanwezig zijn dus kan het nu eindelijk wel.

Thuis kan het alleen wanneer de vrouw weg is. Als ik die sjaggie wil hebben moet ik vooral kerstmuziek opzetten :cry:

Ze is 'gelukkig' vaak in de sporthal dus kan wel mijn momentjes pakken.

Yes! Sky Radio Christmas is alweer te horen op DAB+, dat betekend in de werkbus én op de werkplek weer lekker luisteren naar kerstmuziek. Geen overbodige luxe ook met het weer van de afgelopen dagen, past er heerlijk bij. Vanaf nu kriebels thuis én op het werk!! :handsup:

Nice, de afgelopen dagen de sky christmas station spotify playlist opgezet als zoethoudertje, maar nu kan het echt los

Toch heerlijk he! Alleen de temperaturen nog omlaag is het compleet (oke de lichtjes ook nog)

De lichtjes vallen meer en meer op buiten, al zijn het nog niet echte kerstversieringen. De temperatuur is de komende dagen ook wat lager, vooral door de regen. Sfeervol voor de tijd van het jaar! :thumbsup:

Ik kon hem nog niet vinden op mijn DAB+ radiootje :sad:
Baal er wel van, kan ook nog niet ontdekken waar het aan ligt...

Ik kon hem nog niet vinden op mijn DAB+ radiootje :sad:
Baal er wel van, kan ook nog niet ontdekken waar het aan ligt...

Heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd op de DAB+ radio. Vanaf donderdag thuisgewerkt, maar thuis fijn via internet luisteren. Heer-lijk, vooral vandaag met zo een grauwe dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan