Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd op de DAB+ radio. Vanaf donderdag thuisgewerkt, maar thuis fijn via internet luisteren. Heer-lijk, vooral vandaag met zo een grauwe dag.

Ow, hopelijk komt het dan nog, eerder zei je namelijk dat ie al te horen was op DAB+ :wink:
Vandaar mijn paniek...

Ow, hopelijk komt het dan nog, eerder zei je namelijk dat ie al te horen was op DAB+ :wink:
Vandaar mijn paniek...

Klopt, dat nam ik klakkeloos over vanuit het nieuwsbericht van AD, dat hij daar moest werken. Excuus. Inmiddels nog niet op de werkvloer geweest en nog niet getest. Maar.. thuis draait hij al overuren! :handsup:

Hier staat ie ook weer aan hoor. Erg vroeg donker al en lekker het forum door nemen met sky erop, goud waard.

Ik moet zeggen dat ik hem liefste al fullime.opzet maar om te voorkomen dat ik het te eentonig ga vinden als het kerst is zet ik.hem soms al aan.

Precies, hier net zo, niet altijd, maar regelmatig, zeker als ik bezig ga met forum-dingen. :)

Ik moet zeggen dat ik hem liefste al fullime.opzet maar om te voorkomen dat ik het te eentonig ga vinden als het kerst is zet ik.hem soms al aan.

Dat is inderdaad wel een dingetje met sky, veel nummers komen wel erg vaak voorbij. Daarom niet te veel luisteren achter elkaar nu al, dan gaat de lol er wel vanaf. Dan is een eigen gemaakte lijst beter voor de afwisseling.

Ben zelf nog niet aan de Sky christmas station toe momenteel. Wel heb ik vorige week een winterse lo-fi chill mix opgezet. Die vind ik altijd wel fijn, voor de afwisseling met 'echte' kerstmuziek. :p

Mag niet ontbreken als je een kerstboompje opzet haha!

Sommige verklaren me voor gek i know ( zelfs me vrouw :biertje: )

Vandaag ook voor het eerst het moment gehad dat ik dacht ''ff niet''. Zó vaak dezelfde nummers, de afwisseling is ver te zoeken. Maar even een eigen lijst op Spotify opgezet, net ff wat anders dan de mainstream kerstnummers, ook wel eens fijn.

Dat is inderdaad wel een dingetje met sky, veel nummers komen wel erg vaak voorbij. Daarom niet te veel luisteren achter elkaar nu al, dan gaat de lol er wel vanaf. Dan is een eigen gemaakte lijst beter voor de afwisseling.
Mijn collegas kijken alweer er tegen op als ik vanaf 5 dec sky opzet!haha

Omdat Skyradio Christmas nog steeds niet te beluisteren is via DAB+ heb ik ze maar eens een mailtje gestuurd.. werken op locatie zonder kerstmuziek kán toch niet in oktober? :p

Volgens reactie van Skyradio start dit jaar Skyradio Christmas pas op 2 november op DAB+! Nog even geduld dus.

Haha, en je keek er al weken naar uit, zonde man, maar het komt alsnog, dat is het goede nieuws!

Ahaa, zag hem er maar niet tussen staan steeds. Maar dacht dat deze er het hele jaar was op Dab+?

Online wel, op internet. Via dab+ was het eerder per 1 oktober (van 6 december t/m 1 oktober was dat Skyradio Hits). Dit jaar echter vanaf 2 november, waarna het op 6 december weer verandert in Skyradio Hits, aangezien de gewone Skyradio dan overgaat naar Christmas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan