Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij staat hier al regelmatig aan hoor! Heerlijk met 35 graden 'Christmas Lights' van Coldplay, of 'All I want for christmas' door de speakers :D

Ja hoor, hier staat ie nu ook heerlijk aan. Begin deze maand ook 2-3 keer gedaan, maar dat zal nu het seizoen begonnen is steeds vaker worden. Nu draai ik het wel als ik alleen ben, de vrouw ziet me al aan komen haha. Vanaf half oktober zal het voor mij wel non stop sky worden en komt het er ook weer op in de auto, heerlijk tijden.

Hier heeft hij ook al meerdere dagen aangestaan tijdens verbouwing van het huis met vrouwlief die gek van kerst is.

Dat houd mij weer heerlijk in de gekte van oud en nieuw.

Kerstmuziek, ik heb er de afgelopen weken al regelmatig kortstondig aan geroken. Alleen naar huis lopen vanaf de kroeg, stiekem heel stilletjes een kerstnummer op straat opzetten, heerlijk, vooral met wat frisser weer. Vanavond staat hij echter al ff aan, heerlijk om in de countdown te kijken met Sky Christmas! Vanaf oktober op dab+ non stop, ik kan niet wachten!

Heerlijk nu dagen weer korter worden kwa daglicht is het bij mij tijd voor kerstmuziek. Nu vooral met thuiswerken verwacht ik dat deze radiozender vaker aanstaat.

Hier gaat het heel af en toe al even een paar nummers aan.

Nog niet non-stop anders kan ik in oktober al geen kerstmuziek meer horen :bonk:

Ik word nu al helemaal gek van die reclame's trouwens. Hij blijft wel erg vaak hangen bij de Colgate tandpasta reclame, komt er dan zo een stuk of 5 keer achter elkaar aan. Maar verder alweer zeer sfeervol hoor.

Hier heeft hij vandaag ook weer even aangestaan. Om lekker in de sfeer te komen, hierbij twee films met betrekking tot Skyradio Christmas. Dat brengt hier de kriebels op een hoogtepunt!

Moet eerlijk zeggen dat ie bij mij nog niet aan stond maar vanavond heeft ie even aangestaan. Heerlijk weer even die kriebels krijgen.

Hier staat hij ook steeds vaker aan moet ik zeggen, de sfeer zit er prima in.

Toch heerlijk he om aan te zetten mis alleen de boom

Het is inderdaad een beetje ''kaal'' om hem nu op te zetten zonder de bijbehorende kerstsfeer. Maar, daar kan snel verandering in komen. Het is zo oktober! Tijd om op te bouwen naar de sfeervolste maand van het jaar!:handsup:

Nu ff wat minder draaien, vorige week met die demo's heeft hij heel wat uren aangestaan hoor, heerlijk van genoten. Volgende week met de demo van Cafferata zullen we hem er weer eens opzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan