Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij was weer lekker, de top50 tijdens het werk. Heerlijk ontspannen gevoel geeft dat toch tijdens het werken!

Echt he, flink balen hoor. Maar het heeft voor het wat uren plezier gezorgd.

Heerlijk man! Kerst was ook weer lekker genieten! Kan niet wachten op de verkoopdagen en vervolgens toeleven naar het moment! De klok alles pff kippenvel alweer!

Kan me herinneren dat ze altijd vrij abrupt stoppen ja, zou liever zien dat ze het ook weer langzaam afbouwen

Bij mijn weten is het over iets meer dan een half uur klaar en stoppen ze er helemaal mee. Maar zoals gezegd, online draait ie het hele jaar.

Viel me op dat er dit jaar veel minder verschillende kerstnummers gedraaid werd op de radio, wel als je de online skyradio christmas zender beluisterde hoorde je veel meer nummers, nu nog 15 minuten en kerst is helaas weer afgelopen :sad: maar gelukkig gaan we ons nu opmaken voor de mooiste dag van het jaar :D

Nooit op gelet om 12 uur haha, spelen nu inderdaad nog door. Wie weet, al denk ik dat het morgen weer gewoon normaal is :(

Ik meen nog te herinneren dat vroeger de kerstnummers nog gewoon doorgingen tussen kerst en oud & nieuw! Dat het normaalgesproken precies om 0:00 eindigt is van de laatste jaren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan