Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf volgende week maandag kerst muziek op sky radio. Vanaf vandaag 2 a 3 nummers om alvast in de stemming te komen op de gewone sky radio.
Waar heb je deze informatie vandaan als ik vragen mag?
On topic: ik heb afgelopen week per toeval ontdekt dat de nieuwe bedrijfsbus beschikt over een DAB+ radio... ideaal!![]()
Sky radio zelf vanaf gisteren 1 kerst plaat per uur vanaf volgende week de christmas station
Uit nieuwschierigheid vandaag ook even de werkradio op Skyradio gezet en verrekt, ik hoorde het ook! Ik heb wel het idee dat er meer per uur kwamen, volgensmij was het 1 per half uur vandaag. Aangezien ik zowel in de bedrijfsbus als op het werk de beschikking heb over een DAB+ radio, kan nu thuis ook de radio op Sky staan dus. It's beginning to look a lot like christmas!!!![]()
Volgens mij is het nu 3-4 per uur
Niks anders dan Sky meer in de auto, helemaal top!
Lekker is dat hé? Naar huis rijden na een dag hard werken, het is al flink donker aan het worden en zelfs de remlichten komen gezellig over... en dan komt opeens Driving Home for Christmas voorbij op Sky, dan word je toch helemaal gek? Ik in ieder geval wel![]()
oohw jaa en heerlijk vals meezingen haha!