Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ook nu gewoon op het werk zonder raar aangekeken te worden is wel heerlijk. Huh, luister je nu al kerstmuziek? Ja luister altijd sky en die gaat nu langzaam om:D

Morgenochtend om 09:00 zal Sky worden omgetoverd tot dé christmas station, de opening zal worden verzorgd door Robbie Williams!!

Zo, vanmorgen toch even de omschakeling meegepakt op het werk. Stelde niet heel veel voor, ook jammer dat Sky tegenwoordig ook gewone muziek draait tussen de kerstmuziek door. Net als verleden jaar. Maar toch, die omschakeling geeft aan dat we wel heel dichtbij zitten! :kerst:

Ben juist wel blij dat er af en toe wat anders gedraaid wordt. Met nu al alleen maar kerstliedjes zorgt er ben ik bang voor dat ik er voor de kerst al klaar mee ben. Zoals vandaag heb ik dan ook de hele dag Sky radio aan staan:yes:. Wel blij dat het al gedraaid word! Voor alleen kerstmuziek is er altijd nog nederland.fm zowel app of site.

Sky staat zoveel mogelijk aan. In huis/de auto/werk. Met de mix van normale muziek en kerstmuziek komen we hier langzaam in de sfeer:D

Zeker waar dat de afwisseling voor nu nog wel lekker is hoor. Ik ben al zo vroeg begonnen met kerstmuziek (september) dat het mij nu ook af en toe even de keel uit hangt. Maar voor verderop in het jaar vind ik het wel jammer dat er ook andere muziek word gedraaid. Maar dan is er altijd nog Sky Radio Christmas via DAB+ of internet, of gewoon een Spotify lijst :D

Voor nu is het wel even prima! Met sinterklaas nog in het land voor afwisseling daarna gewoon vol kerstnummers aub !:handsup:

Wat ga je doen als je om half 3 klaar wakker bent? Natuurlijk skyradio christmas station aanzetten en China red folder kijken!

Wat is dit nou, had ik vanochtend via DAB+ de echte kerstthemazender aan staan, hoor ik geen kerstmuziek?? Snel overgeschakeld naar normale zender, waar gelukkig wel kerstmuziek te horen was op dat moment.

Wat is dit nou, had ik vanochtend via DAB+ de echte kerstthemazender aan staan, hoor ik geen kerstmuziek?? Snel overgeschakeld naar normale zender, waar gelukkig wel kerstmuziek te horen was op dat moment.

Haha, Niels, hier precies hetzelfde! Wat was ik blij met mijn DAB+ radio in de bedrijfsauto. Stap ik in, alleen normale muziek te horen.. Snel geschakeld en voila, mijn humeur was weer goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan