• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Chooêt] No.3 Match Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja daarom. Kijk hij knalt zeker hard voor een strijker, alleen sowieso niet zo dof als een vlinder of nitraat van spanish-c kwaliteit.

Het is een felle knal,dus ze komen wel hard over inderdaad.Het is maar net wat je liever hebt felle of doffe knallen.

De beste strijker tot nu toe!
Vind ze beter afgewerkt dan de Duitse corsair.
Plus een veel stuk goed koper en een beetje harder.
Echt een aanrader harder dan een thumping thunder deze ga ik veel meer kopen.
1 weigeraar in 6 pakjes een goede kwaliteit strijker.

Aanrader
Cijfer : 10

De beste strijker tot nu toe!
Vind ze beter afgewerkt dan de Duitse corsair.
Plus een veel stuk goed koper en een beetje harder.
Echt een aanrader harder dan een thumping thunder deze ga ik veel meer kopen.
1 weigeraar in 6 pakjes een goede kwaliteit strijker.

Aanrader
Cijfer : 10

He-le-maal mee eens!

Alleen zou ik een 10+ doen:)

Dit zijn erge mooie strijkers, een vriend van mij was vorige week naar Lootsvuurwerk gegaan en Harry vertelde hem dat deze knallers voor een aantal maanden niet leverbaar waren. Nu heeft hij El Loco van Pyrostar meegekregen. Deze schijnen harder te zijn volgens hem omdat er meer kruit in zit. Ik zal er binnenkort wel is een video van draaien.:D

Dit zijn erge mooie strijkers, een vriend van mij was vorige week naar Lootsvuurwerk gegaan en Harry vertelde hem dat deze knallers voor een aantal maanden niet leverbaar waren.

Hmm dat zou zonde zijn. Ik ben dan wel geen strijker fan, maar het zijn mooie knallers. Geldt dit ook voor bijvoorbeeld de ZENA winkels?

Wat een harde strijkers zeg! Misschien zelfs nog wel iets harder als de corsair.
Heb me hier erg mee vermaakt afgelopen jaarwisseling. Als ik zou moeten kiezen voor nitraten in belgie of deze strijkers is de keuze snel gemaakt: De choeet matchcracker no3.

Vind ze kwa knal ongeveer net zo hard als de gemiddelde nitraat in België. Alleen de druk die er vanaf komt is wat minder. Maar dat is acceptabel als je kijkt naar het prijsverschil tussen een gemiddelde nitraat en deze strijker.

Erg stil omtrent deze kleine knaller. Vorig jaar meerder malen voorbij horen komen, erg leuk spul. Zelf nog nooit in handen gehad. In BE nog niet binnen toevallig?

Laatst bewerkt:
Ik denk net iets zachter. De titanium thunder gaat ongeveer even hard als de chooet banger en de chooet banger weer iets harder dan de chooet strijker. @ dabombe, ze zijn vanaf 7 december weer verkrijgbaar.

Erg stil omtrent deze kleine knaller. Vorig jaar meerder malen voorbij horen komen, erg leuk spul. Zelf nog nooit in handen gehad. In BE nog niet binnen toevallig?

Klopt inderdaad, is al lang niet binnen net als alle andere strijkertjes. Zou volgend jaar pas weer op voorraad zijn.

Is wel te hopen. Erg goede strijkers. Ben altijd fan geweest van de corsair maar deze is niet betaalbaar meer, althans ik heb het er niet voor over

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan