• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Chooêt] No.3 Match Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig heb ik ze gister nadat ik uit mijn werk kwam nog gehoord. Ik liep langs een groep jongeren die op dat moment deze knaller neerlegde. Moet zeggen dat ik met verbazing heb staan kijken/luisteren. Wat een knal joh, uit zo'n klein ding! Meest vergelijkbaar met een silver cracker, wellicht zelfs nog wat harder.

het blijven geweldige strijkers, dit jaar weer 10 pakjes van gehaald, iedereen staat verbaasd te kijken van deze dingen, als je ze laat zien aan mensen die ze niet kennen, zeggen ze nahhh is niks..plof plof,..ja joh? kom maar mee naar buiten steek ik er 1tje af...baaaam..zoow die knallen wel lomp! tsjahhhh...formaat zegt niet alles:p

beetje jammer, Ik heb deze zien liggen toen ik in Belgie was op vakantie. Ik wilde geen vuurwerk meenemen. Dus deze ook niet, maar achteraf heb ik er spijt van.
Heerlijke knal.
greetzz

Super strijkers een echte aanrader.
lange vertraging en een lekkere knal.
daarnaast 100 voor 12.50 daar kan je niet voor sukkelen.

Afgelopen week een aantal uitgetest, 2 stuks knalden wat minder maar de rest deed het perfect. Ik ben net als vorig jaar weer erg tevreden over deze strijker. Lange vertraging, geweldige knal en de prijs is net zo goed als de knal. Kortom: kan je ze kopen? twijfel niet alsjeblieft!

Aan dat testen heb ik overigens wel een boze buurman overgehouden, maar ach... :p

Gister 1 doosje gestookt. Wat een heerlijke dingen! Goede vertraging en super knal. Ik had geen last van weigeraars. Dat was met de Match cracker van Hong Deng Long wel anders.

Deze strijkers hebben echter een uitstekende vertraging.
Maar ik vind ze zelf te schel qua geluid, ze piepen in me oren.
Ik heb liever dat de knal dof is, maar dat is bij deze niet.
Voor de prijs heb je een topper.

Ik vertrouw strijkers niet echt eigenlijk je kan nooit weten wanneer
't afgaat tjaa ...

De strijkers van nu zijn redelijk veilig. Bij mij gingen strijkers na ongeveer 10 seconden af. Je moet alleen even kijken of er geen barstjes in de strijkkop zitten. Als dat zo is, weggooien om ongelukken te voorkkomen.

Deze strijkers nog niet gehad. Ik vind de prijs redelijk duur. Maar als ik de reacties hier lees is die de prijs dubbel en dwars waard. Dat wordt nog even nadenken.

Laatst bewerkt:
De strijkers van nu zijn redelijk veilig. Bij mij gingen strijkers na ongeveer 10 seconden af. Je moet alleen even kijken of er geen barstjes in de strijkkop zitten. Als dat zo is, weggooien om ongelukken te voorkkomen.

Deze strijkers nog niet gehad. Ik vind de prijs redelijk duur. Maar als ik de reacties hier lees is die de prijs dubbel en dwars waard. Dat wordt nog even nadenken.

Het is maar wat je duur vind:bonk:
Voor 12,50 heb je 100 harde strijkers! die nog is harder gaat als sommige andere duurdere knallers in België!:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan