witte reus
VWC lid
Of nog beter als je wilt weten welke harder knalt, schaf een dB-meter aan. Dan weet je meteen hoe hard ze gaan en welke harder gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Drutti zou ik niet weten, bij Salon Roger en G.Smeets zijn ze niet te koop. Wie weet binnenkort.
En als je de reacties heb gelezen weet je dat het de Chooet banger er uit knalt en het is zo!
... En is het echt waar dat hij de Chooet Banger eruit knalt?
ik heb toch liever deze dan cb, met een pak cb ben je bijna al evenveel kwijt als 100 van deze toppertjes, maar sommige mensen houden meer van lontjes
Voor mijn gevoel ging hij echt wel harder. Maar iedereen heeft andere oren (-:En dat is dus mooi niet waar.
De Choeet banger gaat echt harder vriend.
Het is best begrijpelijk dat je niks met strijkers hebt...
Vooral die normale van €2,- tot €5,- zijn niet zo geweldig (behalve voor matten).
Maar er zijn ook echt goede strijkers, zoals de No.3 Match Cracker, de pirat special en natuurlijk de Corsair. En straks ook de widowmaker van chooet...Het probleem met widowmakers is, vind ik dan, dat ze zo'n grote strijk kop hebben. het kan dan zo zijn dat hij al knalt voordat de vlam voorbij is omdat hij bijv. aan de rand aan gaat, en langzaam op brand naar de andere kant, terwijl de delay ook al aan is, en langzaam naar het kruit brand.
Maarja, we zullen zien![]()
Deze is afgekeurd .