• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Chooêt] No.3 Match Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga deze komende zaterdag halen bij Zena Maaseik.
Afgeprijsd van €12,50 per pakje voor €3,75 per pakje.

Ga ik ze uiteraard ook meteen testen.

Ik had op vuurwerkbelgie een verhaal gelezen van iemand die hetzelfde probleem had als mij, die had ook tijdens de januari sales dt jaar chooet strijkers gehaald waar geen etiket opvzat ze zijn gewoon helemaal donker geel hij had er twee uitgetest en zij dat ze nog zachter dan pirat gingen

@BenFireworks als je ze test kan je dan zeggen hoe ze knalden (heeeel miss filmpje?)

Ik had op vuurwerkbelgie een verhaal gelezen van iemand die hetzelfde probleem had als mij, die had ook tijdens de januari sales dt jaar chooet strijkers gehaald waar geen etiket opvzat ze zijn gewoon helemaal donker geel hij had er twee uitgetest en zij dat ze nog zachter dan pirat gingen

@BenFireworks als je ze test kan je dan zeggen hoe ze knalden (heeeel miss filmpje?)

Ik maak wel een filmpje hoor, geen probleem.

doosje opengemaakt..... had geen kruitlek gelukkig en ze waren keurig afgewerkt maar een ding viel me op, ze waren bij het hele pakje vergeten label om de strijkers te doen hij was (beetje donker) geel zonder chooet teken of letters.....
moet een ding zeggen, de huls was behoorlijk sterk!

en waar kan ik hem ong mee verglijken bijv thunderking opsekop?

Nee man, eerder een silver cracker.

Dit jaar heb ik mijn laatste match crackers no3 van de goede partij afgestoken en mensen waren, zoals gewoonlijk, verbaasd door de harde felle knal en wilden weten wat dat voor strijkers zijn.

Veel.mensen zeggen de nieuwe gaan zacht maar is de knal nou nog wel hard maar zachter geworden of is ie geeoon2x zo zacht

Ok thanks ik heb gehoord,dat de nieuwe strijker zonder label de 2013,versie is en harder knalt dan die van 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan