[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
The chain van chooet is de beste!

Vind jij de beste...:wink:
Ik vind de Chain van Chooet lekker hard maar veel te snel.
Neem bijvoorbeeld de Chain van Pyro Star deze knalt ook heerlijk!
En het tempo van de Chain van Pyro Star vind ik gewoon beter.

De snelheid maakt hem juist zo oorverdovend, in combinatie met dat ie ook hard is.

Geloof me, als je deze mat hebt afgestoken weetje waarom iedereen zo enthousiast is. Hij blijft namelijk lang in je herrinering zitten.

Laatst bewerkt:
Ja hij is indrukwekkend, kort en heftig zullen we maar zeggen. Bijna twee keer zo snel als de Bonbridge Chainthunder.

ik heb deze nitraatmat nou al bij 2 nederlandse webwinkels gezien. Is deze mat niet verboen in nederland dan omdat er flashkruit inzit en een nitraatmat is?
:bye:

Lekker dingetje hoor. Errug snel zoals eerder gezegd, maar dat is een kwestie van smaak. Wat mij betreft is dit de mat voor ultiem geweld. Ik denk dat deze zelfs bruikbaar zal zijn om te gebruiken als 'eindbom' achter bijvoorbeeld een mandarin 2000.

We hadden er nog eentje van 2 jaar terug ofzo, gewoon uitgelegd, duurde 3 seconden!! :shocked: Het lontje brandde langer haha, geniaal, wat een ding! :p:bonk:

Dit ding gaat zo belachelijk snel haha.
Tja je moet er van houden he.
Ik kreeg 'm volgens mij gratis bij mn bestelling bij Zena, dan is het gewoon tof :D
Maar om er zelf zoveel geld aan te spenderen, mwah nee ikke iig niet.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De film komt snel online, werkelijk niet normaal hoe snel ie ging, 3 seconden, weg, bizar! Was nog een oudere versie dan, 3 jaar oud en droog dus.
Wel veel verschil in duur, die van jou is ook al snel 7-8 seconden en de ander weer 2x zo lang...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan