[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie veel mensen klagen dat deze mat te snel is, maar is dat niet de bedoeling van een nitraatmat? Knetterhard en zeer snel?

Doordat deze zo snel is, zorgt dat het echt in het rijtje hoort van de hardste matten. De enige die hem versloeg was de goudmat van pyrostar, van de matten die wij met oud en nieuw hadden afgestoken. Die heeft doffere en hardere knallen, en met het zelfde tempo zorgt dat er dus voor dattie harder gaat.

Dit zijn echt aanraders, zowel de 500 als de kleinere versie's. Zelfs de 60shots zorgt voor het WOOOOOW effect:)

Ookal is een karton 500sh chainthunders wel duurder dan een 100K :) Denk datje met het koppelsysteem van chooet bij loots, die 80 euro kost, ook al een mat heb die de tegenwoordige 100K's eruit knalt! 2000sh. chainthunder heb je dan voor 80 euro uit me hoofd.

Als dat zo is dan merk je er niks van, omdat het geweld gewoon echt maximaal is als je hem op de grond neer legt. Het is eigenlijk zo dat bij alle matten knallers niet afgaan.

Is te verhelpen door hem op te hangen, maar dat maakt het geweld een stuk minder.

Als dat zo is dan merk je er niks van, omdat het geweld gewoon echt maximaal is als je hem op de grond neer legt. Het is eigenlijk zo dat bij alle matten knallers niet afgaan.

Is te verhelpen door hem op te hangen, maar dat maakt het geweld een stuk minder.

Nee dat wil ik juist niet, hoe sneller hoe beter.
Ik 'plak' er toch 5 aan elkaar: 1 van Pyrostar en 4 Chains. Dat duurt lang zat.

Ja maar ook al hang je hem op is het geweld er nog duidelijk aanwezig maar liggend is het geweld echt maximaal. Ik heb een 60sh zelfs opgehangen en dat was nog letterlijk oorverdovend.

Maar jou projectje klinkt wel goed:thumbsup:

Ja maar ook al hang je hem op is het geweld er nog duidelijk aanwezig maar liggend is het geweld echt maximaal. Ik heb een 60sh zelfs opgehangen en dat was nog letterlijk oorverdovend.

Maar jou projectje klinkt wel goed:thumbsup:

Ik zit eraan te denken om als finale een paar Traca 10m. te doen, met 'eigen' eindbommetjes:wink:
Moet dan wel even gaan nadenken hoe ik dat vloeiend ga laten verlopen. Nou ja, nog tijd zat:bye:

Met de traca is het lastig, omdat de rotjes aan de traca ook verbonden zijn met quickmatch wat direct de knaller ingaat, en als je dan knallers met visco lont eraan gaat doen dan gaan die niet direct af zoals de rotjes aan de traca.

Ik vind het wel een grappig en origineel idee alleen ik weet niet of dat een leuk effect gaat geven met de traca na de chainthunders! :)

Kun je ook een 500 schots in stukjes ´´knippen´´ om hier wat kleinere matjes kunt van gaan maken, zodat je goedkoper uitkomt dan kleine 60 sh te kopen?

Perfecte nitraat mat trouwens ^^

Dat is af te raden, want dan heb je alleen het grijze snelle lont. Als je dat doet MOET je een stuk visco aan ieder deel vast maken.

Kun je ook een 500 schots in stukjes ´´knippen´´ om hier wat kleinere matjes kunt van gaan maken, zodat je goedkoper uitkomt dan kleine 60 sh te kopen?

NIET in het lont knippen!! De touwtjes kun je wel voorzichtig doorknippen zodat je de lontjes los kunt halen maar in dat grijze lont moet je nooit knippen. Ik heb dat weleens geprobeerd en toen ging het branden, dus dat moet je niet hebben bij zo'n harde mat. Vergeet niet om aan de losse matjes een stukje visco te maken zodat ze niet te snel afgaan en houd er rekening mee dat de knallers niet stevig vast zitten. Je kunt het doen maar ik raad het af.

Gebruik vuurwerk zoals het bedoeld is a.u.b.
Die paar centen extra voor de 60s versie moeten toch niet uitmaken gezien het dan zonder risico's is.

On-topic maar weer, Chain 500.

Laatst bewerkt:
Deze mat kent zijn gelijke niet. Ik heb er zelf een 2500 schots van gemaakt, en ik geloof niet dat er een mat is die dit geweld overstemt. En al zeker niet het tempo. 100.000 koop ik bij deze echt nooit meer, wat een rommel vergeleken met dit.
Alleen jammer dat ze geen eindbom hebben.

Wauw, ik heb hem afgestoken op oudjaardag!

Ik stond verstelt, en mijn oren deden gewoon echt pijn tijdens het geweld! Wel snel voorbij voor zo'n lange mat. Moet er volgend jaar toch meer hebben ;-)

Tsjee. wat zijn deze matten hard zeg, chineese rollen zijn er niets bij. Opgehangen knalt hij het mooist....oorverdovend, zelfs op 10 meter afstand...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan