[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan beter geen van beide kopen, bonbridge is slecht kwa knal, en de choet gaat wel hard maar is in een paar seconden voorbij...

back to de chinese rol denk ik dan maar of koop een hindo 3000, die zullen je allebij niet teleurstellen. Een goede winkel om je matten te kopen is salon roger.

gr

Dan heb jij waarschijnlijk de chooet chainthunder nog niet gehad, want ze zijn echt wel waar voor je geld, en die paar sec. hoort juist bij een chainthunder. Paar sec. letterlijk oorverdovende knallen, met veel geweld. Alle versie's van chooet zijn aan te raden.

Als ik even een paar jaar terug in de tijd ga...

Een opgehangen chainthunder(toendertijd nog 600 op rol ) duurde een minut en ging even hard als een chinese rol....

Wanneer ik nu een chainthunder ophang komt alleen de choet nog in de buurt kwa hardheid, die is echter in minder dan 10 sec afgelopen en in 50% van de gevallen sneller dan 5 a 6 sec.... de Bonbridge heeft zijn hardheid verloren, en is iets slomer geworden.

de choet versie heb ik afgelopen jaar 3 overdozen van gehad...

de buren hadden 3 stuks van bonbridge...

gr

De chooet chainthunder is een heel ander product dan een chinese rol, en knalt ook heel anders. Wel duidelijk harder dan een chinese rol.

Het ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van je chinese rol...

Mocht je ooit eens goede hebben gehad dan had je anders gepraat.

gr

ik vind dat de chean veel te snel gaat ik heb hem vorig jaar gehad en ik vond het bijna zonde van mijn geld het klopt wat er op de site van loots staat een piep in je oren verzekerd ja dat klopt maar naar die 10 seconde is het wel wee rove rbeter heb je die van bonbridge

hmm idd Denjo.
zie nu net dat zowel de chooet als de pyrostar chain gekoppeld kunnen worden.
heel apart!

Koppelen kun je natuurlijk alles. In de filmpjes die ik heb gezien die hier boven staan van chains is er vermoedelijk ook gekoppeld.Maar omdat het hartstikke donker is kun je dit niet zien en lijkt het een keigoede mat:
Hier de Choeêt in daglicht hoe die echt is: Schandalig hard,rap tempo! Gewoon ff kickuh!

Laatst bewerkt door een moderator:
gaat mij toch iets te snel.
eentje met de het tempo tussen bonbridge en choeet in zou perfect zijn.
maar ja je kan niet alles hebben he

Misschien krijg je wel gewoon een paar Ty-raps erbij ofzo om ze aan elkaar te maken. Zo kan je van elke mat een mega lang ding maken.

En hoe groot is de doos van The chain 500? Hij moet wel in me tas passen:p

Laatst bewerkt:
Misschien krijg je wel gewoon een paar Ty-raps erbij ofzo om ze aan elkaar te maken. Zo kan je van elke mat een mega lang ding maken.

En hoe groot is de doos van The chain 500? Hij moet wel in me tas passen:p

Denk toch niet dat je er ty-raps bij krijgt:p Maar die kan je bij de eerste de beste bouwmarkt halen, met met touw of ijzerdraad kom je ook een heel end.
Maar als de doos te groot is, haal je hem anders uit de doos en doe je hem zo los in je tas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan