Chinese Rol 3 [Uitloop]

Sinds wanneer worden er rollen op de demo afgestoken?

En sinds wanneer is er garantie dat een rol goed is wanneer de cake's ook goed zijn? Dat is wel bij meerdere dealers, en dan zijn de rollen troep.

En slomo, de meeste rollen zijn duur en troep dus je moet niet altijd naar die verhouding kijken. Het is niet zo wanneer het duur is dat het dan persé kwaliteit is. Iedergeval ligt de verhouding erg krom.

Klopt Zeker! Was meer om iets te verduidelijken dan daadwerkelijk een hard voorbeeld:D..

freaks kiezen wel voor kwaliteit, maar aan de freaks word bij lange na niet zoveel verdiend als aan de "simpele ziel" die in december enigzins zonder na denken zijn vuurwerk bestelt en koopt. Toch top dat ze bij China Red blijkbaar echt willen gaan concurreren met de belgische matten

De Chinese rollen zijn een lok-artikel geworden.
Het 1e jaar dat ze in de verkoop kwamen waren ze bij sommige verkooppunten rond de €100.-
Nu zie je veel winkels met hele scherpe prijzen om volwassenen te trekken.
De rollen worden bijna overal hetzelfde gemaakt en qua inkoop maakt het niets tot weinig uit waar hij vandaan komt.
De een doet het wat beter dan de andere.
Een rol die helemaal niets doet is de dummie rol en die kost ons net zoveel.
Dus dat beetje kruit dat er in zit maakt de prijs niet. De arbeid en het transport maakt de prijs.
Alle rollen moeten aan dezelfde eisen voldoen en er mag maximaal 5% uitval zijn anders worden ze afgekeurd.
De grote prijsverschillen blijf je nu eenmaal houden omdat veel winkels niet meedoen met actie prijzen op de rollen.

De Chinese rollen zijn een lok-artikel geworden.
Het 1e jaar dat ze in de verkoop kwamen waren ze bij sommige verkooppunten rond de €100.-
Nu zie je veel winkels met hele scherpe prijzen om volwassenen te trekken.
De rollen worden bijna overal hetzelfde gemaakt en qua inkoop maakt het niets tot weinig uit waar hij vandaan komt.
De een doet het wat beter dan de andere.
Een rol die helemaal niets doet is de dummie rol en die kost ons net zoveel.
Dus dat beetje kruit dat er in zit maakt de prijs niet. De arbeid en het transport maakt de prijs.
Alle rollen moeten aan dezelfde eisen voldoen en er mag maximaal 5% uitval zijn anders worden ze afgekeurd.
De grote prijsverschillen blijf je nu eenmaal houden omdat veel winkels niet meedoen met actie prijzen op de rollen.

Ik word altijd zeer blij van eerlijke mensen, dit jaar weer 500€ minimaal die goed besteed gaat worden:D.

deze is bij makkelie voor 27,95 te koop, hier hadden wij er 5 van voor overdag vorig jaar, prima rollen voor buskruit!

Beste MasterBsc,

Vorig jaar is er inderdaad een start gemaakt.

Echter, je moet eerst zorgen dat e.e.a. op orde is, zoals transport, opslag, kwaliteit, administratie enz.

Dit jaar waren we zover op orde, dat we ermee naar buiten konden komen.

Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.

Als je meer vragen hebt, zal ik deze zo goed mogelijk als ik kan beantwoorden.

met vr.gr.

China Red

ik vind hem wat klein over komen. Het kan ook aan mij liggen hoor hahah. Ik moet wel zeggen dat ik die eind bom er mooi uit vind zien, het plaatje dan weer wat anders dan die paarde kop. Ik denk toch dat ik hem mee neem ik wil het toch proberen

Ik heb deze rol besteld voor 27,95, en dat vind ik een hele schappelijke prijs voor een 100.000 rol.

Ik zal hem filmen met oud en nieuw.

bonbloca

Ik heb precies hetzelfde gedaan ook 1 x besteld bij (kmak = makkelie)
en ik ga hem morgen ophalen tussen 16:00 en 17:00
in boevendorp ( badhoevedorp )

mzzl

twijfel nog of ik deze ga meenemen vanmiddag. Het is geen geld voor een mat, maja als je m eigenlijk niet nodig hebt is 't nog te veel :-) *twijfel*

ik heb hem thuis liggen maar hij is in werkelijkheid wel klein
, maar voor die prijs moet je ook niet zo zeuren.

Back
Bovenaan