Chinese Dreams

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 3009
Artikelnaam: Chinese Dreams
Bruto Gewicht: nb
Netto Kruitgewicht: nb
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: White strobing willow w/red glittering
White strobing willow w/green stars
White strobing willow w/blue stars
Time rain willow w/green glittering
Time rain willow w/purple stars
Crackling tail to gold glittering willow

Tijdsduur: nb
Stijghoogte: nb
Richtprijs: € 39,95

Film:

Wij danken Harten4 voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een batterij met een samenstelling van verschrikkelijk mooie effecten. Effecten die goed bij Bonfireworks passen en waarschijnlijk zoals bij de meeste producten ook is, is de uitwerking ook goed.

qua prijs erg goed te doen, qua effecten: om je vingers bij af te likken zeg!
heerlijke willowscombinaties! :thumbsup:

erg mooie cake dit! goed die tempoversnelling tussendoor.....en leuk met die crackling erbij op een niet storende manier...lijstje: check!

zeer nette prijs, wederom een mooie cake, alhoewel ik van bonfire wel mooiere cakes kan vinden met willows. Ook hier weer blinkers. Ik vind het nog wel mooi, alleen ben ik bang dat ik er na dit jaar geen een meer kan zien;-)
greetzzz

De meest mooie zitten toch wel in de Dream collectie, met deze als absolute topper.
Nu eerst maar eens een demo afwachten, voordat ik tot daadwerkelijke bestelling overga, want de vorige Bon filmpjes uit China gaven ook een nogal vertekend beeld.

Schiet in een rustig tempo en dat vind ik bij deze cake zeker niet verkeerd.Lekker lang genieten van de mooie effecten zonder dat het gaat vervelen en afgemaakt met een mooie finale.Prijs is zeker goed te doen.

Afgaande op de film uit China moet dit echt een topper zijn, mooie prijs ook, dikke effecten, zeker eentje om op de wishlist te zetten.

Zeker eentje om in de gaten te houden. Vind het een beetje de grote broer van 'The Wave', in alle opzichten namelijk beter en overtuigender. Voor €40 kan dit wel eens één van de topper van Bonfireworks worden dit jaar (hoewel dat persoonlijk is).

Dit is een die op de twijfel lijst komt. Afgaande op de china films is dit een topper maar wat we allemaal weten is dat china films erg kunnen tegenvallen :p

Mooie effecten, de crackling komt ook pas heel laat in de willow, mooi. Finale is práchtig! Dat had ik meer willen zien!

Ook dit vind ik een geweldige cake.
Als hij zo presteerd zoals op film moet ik hem zeker hebben.
Prachtige willow's, zeer mooie kleuren, burst klinkt goed.
De prijs vind ik ook perfect.

de blinkers hadden iets beter gekund .
maar voor de rest heb ik geen aan tekeningen
deze bak heeft een goed tempo en wat de prijs betreft heb ik nog geen oordeel .
want ik weet nog niet hoe zwaar hij is

Weer die time rain willow. Lekkere cake voor een normale prijs, maar laat dat effect achterwegen.

Back
Bovenaan