Chinese Dreams

Je krijgt de bevestiging toch van mij? Dit is door Frits Pen (eigenaar bonfireworks / dreamfireworks) tegen de eigenaar van Vuurwerkgigant Franeker gezegd.

Als ik iets post zijn het geen roddels hoor ;)

Je krijgt de bevestiging toch van mij? Dit is door Frits Pen (eigenaar bonfireworks / dreamfireworks) tegen de eigenaar van Vuurwerkgigant Franeker gezegd.

Rob, Thecrow was tot dan toe niet op de hoogte van wie jij het gehoord had dus zo'n rare vraag is het toch niet? :wink:.

Maar aangezien jij het indirect van Frits Pen hebt is het spijtig maar niet anders te concluderen dan dat deze er dit jaar niet is. Ook ik had m op de lijst staan.:rolleyes:

Bedankt voor je verdere toelichting, dan weet ik in ieder geval zeker dat deze geschrapt kan worden.

Rob, Thecrow was tot dan toe niet op de hoogte van wie jij het gehoord had dus zo'n rare vraag is het toch niet? :wink:.

Maar aangezien jij het indirect van Frits Pen hebt is het spijtig maar niet anders te concluderen dan dat deze er dit jaar niet is. Ook ik had m op de lijst staan.:rolleyes:

Zeker spijtig, ik vond / vind dit namelijk een super topper, maar ja volgend jaar misschien beter.

En excuses van mijn kant voor Thecrow, ik bedoelde het ook niet verkeerd.

Zeker spijtig, ik vond / vind dit namelijk een super topper, maar ja volgend jaar misschien beter.

En excuses van mijn kant voor Thecrow, ik bedoelde het ook niet verkeerd.

Goed nieuws,

Zie onderstaand bericht van Bon, deze wordt dus gewoon geleverd,

De 3009 wordt gewoon geleverd !!!
En is tevens verzien van de juiste CE keuring

dit is een quote van Isandra Forum

Dus dat was mijn toevoeging.

Dutch is wel echt afgekeurd (bron: 123Vuurwerk Lopik). De Chinese zal waarschijnlijk de 16de in Lopik in actie te zien zijn (zelfde bron)

:bye:

Net gezien bij de demo in Lopik en ik was onder de indruk. Flinke willows ondersteund met mooie, heldere kleuren. De burst is ook zeker goed te nemen en dan die finale, om je vingers bij af te likken.

De timerain willows vielen wel wat tegen, de timerain is niet zo langdurig als op de China film. Maar ze blijven mooi.

Net gezien bij de demo in Lopik en ik was onder de indruk. Flinke willows ondersteund met mooie, heldere kleuren. De burst is ook zeker goed te nemen en dan die finale, om je vingers bij af te likken.

De timerain willows vielen wel wat tegen, de timerain is niet zo langdurig als op de China film. Maar ze blijven mooi.

Als ik dit zo lees is het maar goed dat ik er 2 heb besteld ^^

Was het gewoon een mooie cake, of gaf het ook echt een 'wow' effect. Hoe is deze ten opzichte van andere cakes?

Hij past perfect in het straatje van de overige Bon cakes, dus gewoon goede kwaliteit. Ik zou het geen WOW effect willen noemen, maar mooi is hij wel. Zoals ik al aangaf valt de timerain willow wel wat tegen, maar dat is geen showkiller. Ik denk niet dat je er een miskoop aan gaat hebben, ikzelf heb hem in ieder geval net besteld.

Ik heb geen camera, dus niets kunnen filmen. Er was wel iemand die stond te filmen, maar of hij ook lid is van het forum weet ik niet, niet gesproken verder.

Ziet er goed uit!

Niet helemaal zoals de China film maar zeker een schoonheid!

Hoe vond jij deze cake smilli?

Ik vond hem gewoon goed, hij deed niks onder voor de andere bonfire cakes maar het is maar net welk effect je liever hebt.

Eerst maar eens live ervaren, aan de hand van het filmpje lijkt het verschil tussen de china film en real life nederland demo film nogal groot. Maar dat is meestal zo met china films.

sowieso heb ik em dit jaar en zal em dan zelf ook wel ff filmen

00000022.JPG

Bron: Isandra

Deze ook besteld en volgens mij wordt dit echt weer een heerlijke cake. Het tempo is lekker traag waardoor je van ieder boeket mooi kan genieten en de cake ook lekker lang duurt. Ik vind vooral de eerste schoten en de finale het mooist. Wat mij betreft hadden ze die time rain willows met crackling er uit mogen laten.

Back
Bovenaan