Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt als een tiet. Centrum van den haag is closed voor auto's. waar het chinees nieuwjaar begint dus chinatown kan je je auto vrijwel voor zette. ook zit er een parkeergarage nog geen minuut of 2 vandaan. dus kom maar allemaal woeehoeew![]()
Heey gasten, lijkt me gezellig om met jullie mee tegaan.
Hoelaat en waar hebben jullie afgesproken ?
Thanks alvast. Gr stefan
Je herkent ons vast wel.
Een grote groep mensen, die met fotocamera's en filmcarmera's staat te filmen.
Mij herkent je wel aan me, the cigarman vest.
En anders wel aan me fotocamera en een sigaar.
Thanks alvast voor de info
Maar had ergens ook op avp gelezen, dat er een soort van meeting was bij de burgerking op denhaag centraal ?
En inderdaad morgen gaat de camera zeker weer mee.
Gr stefan
Wat ik erg jammer vind is de wijze waarop de rollen neer gegooid worden, heb geen enkele rol gezien die op normale wijze op straat lag. Hiermee bedoel ik dat de rol in bochten ligt en de delen erg dicht op elkaar liggen waardoor de rollen in 15 a 20 seconden of sneller weg zijn. Zie dit ook altijd in amsterdam gebeuren, maar denk ook dat het te maken heeft met de tijdsdruk of iets dergelijks. krijg altijd de indruk dat het even snel snel moet. De kwaliteit van de rollen die ik gezien heb was iig goed, flinke knallen en goede eindbommen. (de rollen met hindoe logo)