Final Box [Uitloop]

Artikelnummer: 833
Artikelnaam: Final Box
Aantal Schoten: 118
Effectomschrijving: cauliflower willows to red,green,blue bouquets, silver whistles with green tails to ocean blue purple star with lemon peony, blue tails to brocade crowns to blue, red to chrysantemums & willows to red
Richtprijs: € 110,-
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ai ai ai, dat is een flinke prijs voor deze bak. Af gaan op het filmpje kom ik toch echt tot de conclusie dat deze bak veel meer mag presteren voor die prijs. Dan praten sommige over die bak van ferro die 160 euro kost, maar die gooit er tenminste nog heel wat boeketten uit. Deze daar in tegen doet dat haast niet. Die eindigt met paar mooie boeketten, maar voor de rest heeft ie wat leuke tails. Nou om daar 110 euro voor neer te leggen. Nou nee dankje.

Ohw ik dacht dat hier 3 cake's in zaten maar het is er maar 1.
Maar die prijs is echt te belachelijk voor woorden!

Ik heb deze gister op de demo gezien en vond hem tegenvallen ... Vooral voor die prijs.. Hij duurt heel lang en er zit weinig actie in.. voor mij een rede om hem niet te kopen ...

Deze cake is dit jaar VERNIEUWD en kost nu €99,95 en telt 118 schots.

Hier is mijn film van De Final Box van Broekhoff (Crown), geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals je ziet, is het een bijzonder dodelijk saai en slecht ding. AFrader dus!

Boring...
My god, wat een saaie bak zeg! Dit is wel heel erg. Idd nog niet eens 20 euro waard.

je zou er bijna voor betaald moeten worden om deze pot mee te nemen:)
ff serieus dit vind ik echt een tegenvaller van broekhoff hij blijft maar doorgaan met steeds hetzelfde effect wat ik echt enorm saai vind alleen die finale schoten zijn nog een beetje mooi.

ehmmm ik ben positief over de cake box ieder geval ik wilde deze op het begin nemen maar na een gesprek gehad te hebben met vrouw des huizes hehe wilde zij toch liever voor die prijs een belgische knal cake volgens haar:p

Vind de effecten erg klein, de tubes hebben een klein caliber! Lijken inderdaad wel romeinse kaarsen zoals al werd gezegd.
Als er misschien meer tempo in had gezeten had hij in mijn ogen leuk geweest!
Maar dan is als nog de prijs veel te hoog...

Dit is echt een afrader. Ik gun het niemand om zo een dure cake te kopen en dan zoiets slechts te zien krijgen. hij presteert gewoon ver onder de maat. de uitwerkingen zijn niet krachtig genoeg en niet goed afgewerkt en de timing in de cake is ook erg slecht. soms vallen er gewoon te lange pauses in.
oordeel zelf maar:
de Final box (HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vind deze ook echt vies tegenvallen had ook de verkoper erop aangesproken waar ik altijd mijn vuurwerk koop hij zei: je hebt helemaal gelijk je kan er beter gewoon 3 van 30 euro nemen
dan heb je nog meer boeketten ook
vind dit echt een schande
maar wie waarom is die rpijs zo hoog voor weinig spektakel ?

Back
Bovenaan