Chinees Nieuwjaar Den Haag

Hou er rekening mee dat het centrum autoluw is tegenwoordig.
Er zijn 2 parkeergarages vlakbij de Wagenstraat....Schedeldoekshaven en de Amsterdamse veerkade

Klopt als een tiet. Centrum van den haag is closed voor auto's. waar het chinees nieuwjaar begint dus chinatown kan je je auto vrijwel voor zette. ook zit er een parkeergarage nog geen minuut of 2 vandaan. dus kom maar allemaal woeehoeew:D

De garage die maasster bedoeld zit op de Lutherse Burgwal, dat is het verlengde van de Paviljoensgracht

Dank voor info Maaster en Donald.
Ik heb even op Google maps gekeken en ik zie dat het na de snelweg een rechte straat is, richting het gebeuren.

Moet goed komen en van een stukje lopen krijg ik ook niks van van en is ook goed voor me buikje.

Klopt als een tiet. Centrum van den haag is closed voor auto's. waar het chinees nieuwjaar begint dus chinatown kan je je auto vrijwel voor zette. ook zit er een parkeergarage nog geen minuut of 2 vandaan. dus kom maar allemaal woeehoeew:D

Klopt.
Ik kwam dit tegen, toen ik op de site van De Haag zat.

http://www.denhaag.nl/home/bewoners/to/Vervallen-en-gewijzigde-routes.htm

Als je met de auto gaat, kijk dan eerst even op Google maps, waar de stooklokatie('s) zijn.
Scheelt een stukkie frustratie en jaren van je lever ehuh leven.

Klopt helemaal cigarman.
Er is ook morge een meeting vanuit avp geregeld ook door mij. 12uur ben ik daar aanwezig met b-demp en zulle we vanuit daar lopen naar de stooklokatie's.

Heey gasten, lijkt me gezellig om met jullie mee tegaan.
Hoelaat en waar hebben jullie afgesproken ?

Thanks alvast. Gr stefan

Heey gasten, lijkt me gezellig om met jullie mee tegaan.
Hoelaat en waar hebben jullie afgesproken ?

Thanks alvast. Gr stefan

Je herkent ons vast wel.
Een grote groep mensen, die met fotocamera's en filmcarmera's staat te filmen.

Mij herkent je wel aan me, the cigarman vest.
En anders wel aan me fotocamera en een sigaar.

Je herkent ons vast wel.
Een grote groep mensen, die met fotocamera's en filmcarmera's staat te filmen.

Mij herkent je wel aan me, the cigarman vest.
En anders wel aan me fotocamera en een sigaar.

Thanks alvast voor de info :)
Maar had ergens ook op avp gelezen, dat er een soort van meeting was bij de burgerking op denhaag centraal ?
En inderdaad morgen gaat de camera zeker weer mee.

Gr stefan

Nou jah, ik zie het wel. Ik zal inidergeval om 12 uur bij de burgerking zijn.
En dan zie ik wel wie er allemaal zijn. :-)

p.s ik heb ongeveer 25 dvd`s bij mee , iedereen die er 1 wilt moet maar ff een gil geven.
Wat kan je verwachten van de dvd

Laatst bewerkt:
Helaas kan ik niet naar den Haag maar wat een leuke aktie van je Stefan om gratis mooie DVD's weg te geven.

Na het werk even wezen kijken, was er rond half 4 pas maar toch nog even wat rolletjes kunnen meepikken. Wist alleen niet goed waar ik nou heen moest want zag meerdere optochten.

Was gezellig! minder druk van de freaks dan gezegd was op avp. De buitenstaanders (lees goed) geen forumfreaks daar was het stervensdruk in hahaha niet meer normaal.
Ik was samen in het groepje met b-demp AVM stefan een vriend van stefan en daar ook een vriedin van hahahaha kamikaze en nog iemand alleen helaas de naam van vergeten.

Zeg het ff als je dit ziet hahaha.

We zagen ook nog als ik het goed heb de fpm crew of in ieder geval een paar hiervan.

We hebben vele rollen gezien en was ook wel leuk alleen net als vorig jaar vond ik het weer slecht georganiseerd. 2 optochten en dus ook 2stookplekken... Wat me ook opviel is dat sommige rollen een mindere kwaliteit hadden maar er zaten ook juweeltjes tussen. Af en toe was het lastig inschatten waar de rollen kwamen maar we kwamen op het idee om de Pyrotechnicus te volgen en daardoor hebben we vanaf rol 3 alles vanaf rij 1 kunnen meebeleven. Er zijn ook nog gekke dingen gebeurd nog voordat er een rol werd ontstoken kwam er een vent tussen ons dringen waarmee we nog bijna ruzie kregen met als gevolg dat hij weer werd teruggestuurd door de security HAHAHHA en er stond nog zo een begeleider die met de leuke tekst kwam van (lees goed haha): Er komen dalijk een hoop snippers en rook jullie kant op wat jullie niet willen (met als doel dat wij freaks naar achter gingen maar dat deden we niet want wij wouden kruit snuiven) waarop kamikaze droog antwoorden van dat willen wij wel hoor hahaha.

Om een lang verhaal kort te maken het was weer leuk jongens we hebben een kou moeten trotseren maar dan heb je ook wat. Ook was het initiatief van stefan zeer leuk om de dvd's te gaan weggeven alleen hij had het drukker verwacht hahaha. Ik hoop dat het zowieso voor veel freaks voor herhaling vatbaar is en ik wacht met smart op de mooie filmpjes die geschoten zijn door stefan.

Mijn verslag(je).
Zo rond 12:40 uur weg vanaf scouting, een ouder had nog een paar vragen.
Ja mot dat nu, snel afgehandeld en richting De Haag.

13:40 uur in Den Haag me wagen geparkeerd, parkeren ging perfect en de weg vanaf de A12, was alleen rechtdoor.
Goed te doen hoor, met de wagen, geen problemen gehad.
Terwijl ik uit de parkeergarage loop, hoor ik al een rol afgaan.
Heerlijk, zelfs in de parkeergarage dreunde hij lekker door.

Bij de stooklokatie, maar achteraan gaan staan.
Wel minder, want ik ben 3 a 4 jaar geleden naar het Chinees nieuwjaar in Rotterdam geweest en dat was toen door de weeks en toen was het een stuk rustiger.

Achter de mensen wel een aantal foto's gemaakt van de leeuwen dansers.
Leuk om te zien.

Een paar rollen gezien, helaas waren de foto's mislukt omdat ik een halve mouw van iemand op de foto had gezet.
Na 2 rollen gezien, gevoeld en gehoord te hebben, naar de andere kant.
Want daar hoorde ik ook rollen.
Even een huizen blok omlopen en daar kom ik wat fraks tegen.
Lekker bijgepraat en in de buurt hoorde je rollen lekker gaan.

Al snel kwam de stoet in de straat waar wij stonden.
Lekker vooraan gaan staan, bij de draken en leeuwen dansers en foto's gemaakt.
Toen kwam er een rol, lekker vooraan foto's gemaakt, knop indrukken en gaan.
Ik heb van drie rollen een ,,filmpje'' gemaakt van rollen.

Ronr 16:00 uur ging er rest van de freaks naar huis.
Even een toko binnengelopen, om gelukskoejes te kopen.
En ik heb nog een zak bami en en mie gekocht, altijd lekkerder dan die rijst.

Daarna richting parkeergarage gelopen, wat is het daar fucking druk zeg.
Ik ben wel even China town ingelopen en heb een paar foto's genomen van de snippers, dozen, flyers, enz.

Daarna naar huis gegaan.

Foto's volgen, ik ga eerst even eten.
Nee geen mie, patat met, met een broodje bakpao.:wink:

Was een zeker een leuke middag :-)
Was mijn eerste keer chinees nieuwjaar :) dus het kon zoiezo niet tegenvallen vandaag.

12.00
Jasper of (forumnaam)jabbpy-b stond al te wachten op Denhaag centraal, eenmaal daar ook aangekomen eerst maar een bakkie koffie gehaald.
Toen zagen we nog 6 freaks staan, dus wij ook maar die kant op. Allemaal relaxde gasten, die zin hadden in een leuke / gezellige vuurwerkmiddag.

12.30
De stad in ! ff rond gezocht, en toen kwamen de matten ! Diverse mooie filmpjes kunnen maken :D .

15.45
Weer lekker naar huis, nog ff snel een bakkie gehaald bij de burgerking samen met iemand, ben ff zn naam kwijt ( sorry )

Al met Al, zeker een leuke en geslaagde middag !

Video komt er zo aan.

Gr stefan
sd-fireworks.

Wat ik erg jammer vind is de wijze waarop de rollen neer gegooid worden, heb geen enkele rol gezien die op normale wijze op straat lag. Hiermee bedoel ik dat de rol in bochten ligt en de delen erg dicht op elkaar liggen waardoor de rollen in 15 a 20 seconden of sneller weg zijn. Zie dit ook altijd in amsterdam gebeuren, maar denk ook dat het te maken heeft met de tijdsdruk of iets dergelijks. krijg altijd de indruk dat het even snel snel moet. De kwaliteit van de rollen die ik gezien heb was iig goed, flinke knallen en goede eindbommen. (de rollen met hindoe logo)

Wat ik erg jammer vind is de wijze waarop de rollen neer gegooid worden, heb geen enkele rol gezien die op normale wijze op straat lag. Hiermee bedoel ik dat de rol in bochten ligt en de delen erg dicht op elkaar liggen waardoor de rollen in 15 a 20 seconden of sneller weg zijn. Zie dit ook altijd in amsterdam gebeuren, maar denk ook dat het te maken heeft met de tijdsdruk of iets dergelijks. krijg altijd de indruk dat het even snel snel moet. De kwaliteit van de rollen die ik gezien heb was iig goed, flinke knallen en goede eindbommen. (de rollen met hindoe logo)

Klopt inderdaad ja, de rollen gaan hierdoor op 3 of 4 plekken tegelijk aan. Maakt wel een hels kabaal:D Ik denk dat het ook komt omdat er niet veel ruimte is en ze de rollen niet te dicht langs de mensen willen leggen.

Van de zo'n beetje 8 rollen die ik gezien heb was er iig 1tje mooi uitgerold:)

Back
Bovenaan