Arahon
VWC lid
Toch wel leuk hoor, op een legale manier een mooi rood tapijtje!
Alleen dat gele hesje of brandweeroutfit staan dan wel weer erg knullig. Ik ben voorstander van veiligheid, maar dit is betutteling ten top.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch wel leuk hoor, op een legale manier een mooi rood tapijtje!
Alleen dat gele hesje of brandweeroutfit staan dan wel weer erg knullig. Ik ben voorstander van veiligheid, maar dit is betutteling ten top.
Zie wel op de dozen ''niet geschikt voor particulier gebruikt'' staan, neem dus aan dat het geen Nederlandse consumenten rollen zijn.
Bedankt voor het beeldmateriaal jongens! Ziet er top uit, mooie foto's en mooie films, brengt de sfeer mooi over!
De rollen waren dus prima, zo op een klos laten liggen is wat zonde, gaat erg snel bij overslag, maar wel extra geweld.Fijn dat ze daar in ieder geval gewoon goed vuurwerk voor hebben, zulke tradities moet je ook in ere houden.
Off-topic; het zou toch vet zijn als je met een groepje ook rollen in mag kopen en dan bij een mooi plekje in de straat daar de hele straat rood knallen.Gewoon 20 rollen minimaal, hatse!
![]()
In verband met de veiligheidsafstand kunnen de rollen niet overal optimaal worden uitgerold.
Vandaar dat ze op sommige plekken vonkoverslag hadden en wat sneller gingen.
Ik zag op youtube ook een reactie van een lid met de opmerking;
fatsoenlijk uitrollen en versprijden blijft moeilijk.
en dat zijn dan professionals
Ja, dat zijn professionals die, in overleg met de handhavers, een veilig feest verzorgen.
Ophangen is het mooiste maar dat gaat maar bij één winkel.
Volgend jaar is het jubileum, misschien extra reden om te komen kijken?
Wat houdt het jubileum precies in? Meer rollen?
Heb jij misschien een idee of het haalbaar is om namens wat liefhebbers een mooi rollenprojectje neer te leggen daar?![]()
Wat houdt het jubileum precies in? Meer rollen?
Heb jij misschien een idee of het haalbaar is om namens wat liefhebbers een mooi rollenprojectje neer te leggen daar?![]()
Lijkt mij wel wat! 25x 100.000 rollen op het spuiplein! + showtje in de avond!
Mooie films! Bij die aziatische snackbar op dat laatste filmpje ga ik altijd eten! Het is er altijd beredruk! Daarna ga ik nog ff shoppen in die toko die er achter zit!