China By Night

Misschien ligt het aan mij maar ik vond deze cakes juist tegenvallen. De laatste 3 cakes waren prima, maar vond de eerste 2 slecht uitgewerkt. Als je dit vergelijkt met de Big19 dan zijn die effecten toch een stuk beter uitgewerkt en per karton ook nog eens €25 goedkoper. Qua burst is er weinig verschil denk ik. Het is niet dat je een miskoop doet voor €12,50 per cake, alleen ik denk dat als je iets beter zoekt je voor dat geld net wat beter kan krijgen

Hoeveel betaal je voor een karton van big19 dan?
Ik heb deze namelijk gewoon los 75 euro gekocht. Wil ze ook nog eens per 2 schieten, dus dat lijkt me prima te doen, een 500 grammer voor 25 euro:P

Na wat filmpjes gezien te hebben vind ik dit assortiment alles behalve bijzonder/goed.Hele magere uitwerkingen. Met korting en dan een 10tje per pot betalen is mischien nog wel te doen,maar ik zal deze set nooit aanschaffen.

Na wat filmpjes gezien te hebben vind ik dit assortiment alles behalve bijzonder/goed.Hele magere uitwerkingen. Met korting en dan een 10tje per pot betalen is mischien nog wel te doen,maar ik zal deze set nooit aanschaffen.

Vergeet niet dat je dit niet in een open weiland afschiet. In de straat zal deze denk ik zijn werk wel goed doen, al helemaal voor de prijs.

Jammer dat deze vergeleken word met de big 19 in een karton. 6 tegen 12 cakes...
En dat erbij deze valt ook als karton te bestellen en is dan rond dezelfde prijs als de big 19.
Kortom voor rond de 250 euro heb je ze beide in karton en ik denk toch dat ze beide zeker zullen bevallen.

Ik koop deze in karton en ook de big 19:droolthum

Vergeet niet dat je bij een demo op +- 60 meter afstand staat van veel producten.
In de straat sta je er misschien een meter of 6-10 vanaf.:)

Zeker een goed assortiment hoor.:)

Alleen standalone vind ik het niks,maar dat vind ik bij bijna alle 19 shots cakes.

Back
Bovenaan