China By Night

Zoo hee.. Ziet er top uit op de film. Baal nu toch wel een beetje dat ik voor BAxl heb gekozen dit jaar... :p

Zo ik had er nog twee op mijn verjaardag afgestoken zonder wind en regen. Dan zie je echt dat het een top assortiment is!:D

Zie hieronder het filmpje:

Wil ook dit filmpje nog even aanhalen. Hier zie je toch wel dat het echt een fantastisch assortiment is! Top film Anthony!!!

Zoals te lezen is in het GOE topic is ook deze afgekeurd. Voor diegenen die hem hadden besteld, lijkt het me handig alvast te kijken naar alternatieven. Zeker gezien zijn halfzusje, het buurtassortiment, er ook uit gaat en dus wellicht hard loopt.

Zoals te lezen is in het GOE topic is ook deze afgekeurd. Voor diegenen die hem hadden besteld, lijkt het me handig alvast te kijken naar alternatieven. Zeker gezien zijn halfzusje, het buurtassortiment, er ook uit gaat en dus wellicht hard loopt.

Er zijn 2 van de 6 afgekeurd, niet hele china by night pakket is afgekeurd.

het is aan winkelier zelf of ze de 4 goedgekeurde alsnog verkopen of niet.

Er zijn 2 van de 6 afgekeurd, niet hele china by night pakket is afgekeurd.

het is aan winkelier zelf of ze de 4 goedgekeurde alsnog verkopen of niet.

Weer een domper erbij voor RF. Erg jammer dit. Alle twee de producten besteld na lang zoeken. Nu kan ik weer op zoek naar 2 alternatieven. ( Iemand tips? )

Heb je ook enig idee welke 2 cakes er zijn afgekeurd uit het "china by night" pakket?

** Bombaklats :bye:

Van de 6 cakes zijn de Forbidden Memories en de Sunshine in Darkness afgekeurd.

Effecten van deze cakes zijn:

Forbidden Memories: silver strobe willow, blue stars w/blue mines

Sunshine in Darkness: silver coco w/red strobe, w/green strobe,
w/golden strobe, w/silver strobe, w/silver tail

Het is aan de winkeliers of ze de resterende 4 cakes alsnog verkopen.

Wel ffe de mooiste cake naar mijn mening uit het pakket: Forbidden Memories.. Helaas. Maar mijn bestel/stook maat heeft al contact gehad met orthen en vertelde mij dat ze het pakket dan helemaal niet uitleveren. Niks officieels maar dit is wat ik via hem te horen kreeg!

Heeft er iemand al contact gehad met de winkel waar zij die besteld hebben?
Eventuele vervangers?

Ik baal echt enorm... Voor royal, voor alle freaks die de CBN of GOE besteld hebben..

Ik heb zojuist een mail gestuurd naar vuurwerk-orthen. Had CBN 2x besteld en baal hier ook echt ontzettend van. Wat een naaistreek zeg. Komen ze nu even lekker mee aanzetten.

Dealer bij mij in de regio heeft de goe en de cbn van de site gehaald, ik denk dus toch dat ze niet verkocht gaan worden!:(

Back
Bovenaan