China By Night

Dikke afrader pakket ze mogen eerst wel eens die magere effecten veranderen buurtasortiment is 10x better voor een paar tientjes erbij.

Dikke afrader pakket ze mogen eerst wel eens die magere effecten veranderen buurtasortiment is 10x better voor een paar tientjes erbij.

Heb je het pakket zelf meegemaakt?

Ik wel, en dit jaar weer. Voor de prijs die ik ervoor betaal is dit een geweldig pakket, 6 cakes, verschillende effecten, helderen kleuren tja alleen de burst is wat zacht.

Ik denk dat dit pakket echt een topper word wanneer het in kooi verkocht gaat worden, de effecten zijn prima.

Maar iedereen gelukkig zijn eigen smaak. :)

Nou ik heb hem in lopik meegemaakt en maakte een voor die prijs van rond de 50 euro(6 potten) een goede indruk.
Behoorlijk harde burst boeket is niet super groot maar toch.
Heb hem uiteindelijk ook besteld.

De overgebleven vooraad zal nu wel kurkdroog zijn .
Dus ik heb ook nog en laatste wens aan mijn nooit eindigende lijstje toegevoegd.:p

Op de filmpjes van smilli zien ze er toch wel goed uit hoor. Hoe zit het met de burst en effectgrote? Zijn deze echt slecht of gewoon wat minder? En waarmee zijn deze potten te vergelijken? Kan iemand mij misschien helpen... Ik zit hard te twijfelen over dit pakket.

ik heb er toch maar 1 kartonnetje van besteld, 2 x 3 stuks of alles tegelijk en je hebt echt wel een leuk spektakel.

Voor mij het tweede jaar dat ik hem had, en vorig jaar is hij er weer bij!

Zoals Jupilerfreak als zegt kwam hij hier ook beter over als vorig jaar, ik ben ook zeker benieuwd naar de vernieuwde versie, de effecten zijn goed alleen de verspreiding en burst niet, dit is als het goed is aangepakt. :)

Back
Bovenaan