China By Night

Jeroen, ik volg je vergelijking tussen een porsche en een pakketje vuurwerk niet helemaal.

Voor een tientje meer heb je het buurt assortiment van Rubro waarin een goede burst verwerkt zit. Maw, laat die chinezen er wat meer flash in gooien en er een kooitje omheen doen. Prijs een tientje omhoog en je geeft een enorme boost aan dit pakket.

Hoi ik weet dat maar niet iedereen heeft dat tientje!
Dat is nou t verschil tussen de porche, we proberen iedereen te laten genieten van het Royal Fireworks vuurwerk.
Ik begrijp jou standpunt helemaal! Zijn we ook mee bezig.

Groeten,

Royal Fireworks
Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Laatst bewerkt:
Jeroen,

Mag ik vragen hoe je onderzoek hebt gedaan naar de vraag of de consument een tientje of 12.9% meer zou willen uitgeven aan dit pakket. Maar dan met een goede burst?

Gezien de consument toch al bereidt is een (voor consumenten gezien) flink bedrag uit te geven aan het 'standaart cbn' pakket. Denk ik dat het 10tje meer voor een hardere burst meer waarde toevoegt aan het pakket dan het tientje op zichzelf.

Maw, lijkt het mij een slimme keus om dit pakket te upgraden.

Gr
8inch

Jeroen,

Mag ik vragen hoe je onderzoek hebt gedaan naar de vraag of de consument een tientje of 12.9% meer zou willen uitgeven aan dit pakket. Maar dan met een goede burst?

Gezien de consument toch al bereidt is een (voor consumenten gezien) flink bedrag uit te geven aan het 'standaart cbn' pakket. Denk ik dat het 10tje meer voor een hardere burst meer waarde toevoegt aan het pakket dan het tientje op zichzelf.

Maw, lijkt het mij een slimme keus om dit pakket te upgraden.

Gr
8inch

Met de huidige effecten die hierin zijn verwerkt, ga je het met een zwaardere burst het effect helemaal kapot maken. Je ziet er dan nog weinig van terug. Dan blijft het niet alleen bij het toevoegen van meer flash voor de burst, maar dan moet je ook nog meer doen aan de componenten zelf. Dat maakt het dan over het algemeen denk ik wel wat duurder dan dat tientje.
Ik heb dit pakket ook gehad voor 50 euro. Niks op aan te merken, mensen vergelijken te snel het een met de ander.. je kunt ook stellen dat het Buurt assortiment te laag geprijsd was.

Met de huidige effecten die hierin zijn verwerkt, ga je het met een zwaardere burst het effect helemaal kapot maken. Je ziet er dan nog weinig van terug. Dan blijft het niet alleen bij het toevoegen van meer flash voor de burst, maar dan moet je ook nog meer doen aan de componenten zelf. Dat maakt het dan over het algemeen denk ik wel wat duurder dan dat tientje.
Ik heb dit pakket ook gehad voor 50 euro. Niks op aan te merken, mensen vergelijken te snel het een met de ander.. je kunt ook stellen dat het Buurt assortiment te laag geprijsd was.

50 euro gedeeld door 6 = 8,3333333.
Waar vind je 19 schots potten in Nederland voor dat bedrag? En waar je ook nog dit mee kan doen?

Omgerekend heb ik er iets meer dan jou voor moeten betalen, maar nog steeds zat ik onder de 10 euro per pot. Niet de grote klapper van de avond, maar wel een erg subtiel pakket.

Van vorig jaar heb ik er nog wel één.
Ik weet alleen niet of dit is wat je zoekt?

china_by_night.jpg

Google zegt:

image

With love from the neighbours.

Ik maak thuis altijd foto's van mijn collecties, waardoor ik het volgende jaar nog kan zien hoe groot de cakes er daadwerkelijk uit zien... Dat hoop ik bij deze cakes ook te kunnen zien, op deze foto is niks te zien behalve hoe ze er kwa uiterlijk uit zien.

50 euro gedeeld door 6 = 8,3333333.
Waar vind je 19 schots potten in Nederland voor dat bedrag? En waar je ook nog dit mee kan doen?

Omgerekend heb ik er iets meer dan jou voor moeten betalen, maar nog steeds zat ik onder de 10 euro per pot. Niet de grote klapper van de avond, maar wel een erg subtiel pakket.

Nou Jupiler, je wordt bedankt, haha. Nadat ik dat filmpje heb gekeken twijfel ik weer om hem te kopen en m'n lijst wordt als maar langer en langer. :bonk: Wat mij wel opvalt zijn de felle kleuren, die zijn erg mooi. Als je ze per 2 schiet heb je ook een erg mooie pot. Toch maar even serieus over nadenken, duur zijn ze niet, ik kan ze met een korting van 35% krijgen en dan praat je nog maar over 5 tientjes voor 6x 19 shots potten.

Wat een slechte batterijen zijn dit. Ik heb veel betere gezien zoals de Extreme Salute of de batterijen van het Buurtassortiment XXL. Die hebben ook dezelfde vorm als deze maar hebben wel een knal in de lucht waardoor de effecten veel groter zijn.

Ik ga hier mijn geld niet aan spenderen.

Wat een slechte batterijen zijn dit. Ik heb veel betere gezien zoals de Extreme Salute of de batterijen van het Buurtassortiment XXL. Die hebben ook dezelfde vorm als deze maar hebben wel een knal in de lucht waardoor de effecten veel groter zijn.

De Extreme Salute is van formaat groter en dit zie je o.a. terug aan de prijs die 2x zo hoog is.

En ook het Buurtassortiment is 12,50 duurder, door onder andere het formaat (in 2011 is dat verschil nog flink groter) en daarbij zijn de kleuren een stuk minder.

Het is goed dat je alternatieven aandraagt, je kan ze alleen niet 100% vergelijken, doordat er nog vele verschillen zijn. Zowel in uitwerking als in prijs. Het is in dat opzicht nog steeds appels met peren vergelijken.

Maar als het geld je niet uitmaakt en je grove boeketten wilt, dan zou ik ook voor het BA XXL of de ES gaan ja. Of afwachten hoe de verbeterde versie van de China by Night gaat worden :)

Ik kijk uit naar de nieuwe versie in ieder geval :D

Nou, nou, zo compleet slecht vind ik ze niet. In vergelijking met de toppers die je noemt zijn ze minder. Maar compleet slecht? Ze zijn iig stuk goedkoper. Doorlonten is dan nog leuk.
Ik denk dat als ik de mogelijkheden heb er ee.tje haal.
Greetz

Is dit pakket dit jaar al verbeterd (hardere burst/grotere verspreiding) te kopen? Of zal dat volgend jaar pas zijn?

Ook ik zit hard te twijfelen over deze (naar mijn idee) leuke potjes. Wat zouden jullie doen, gezien het prijsverschil?

1x China by Night voor € 50,-
1x Buurtassortiment XXL voor € 90,-

Ook ik zit hard te twijfelen over deze (naar mijn idee) leuke potjes. Wat zouden jullie doen, gezien het prijsverschil?

1x China by Night voor € 50,-
1x Buurtassortiment XXL voor € 90,-

Die keuze is aan jou. Zet een paar punten op een rij die voor jou belangrijk zijn in een cake en vergelijk zo beide pakketten met elkaar om tot je beslissing te komen. Kijk ook naar je budget... Wat hou ik over als ik CBN koop, en wat hou ik over als ik het BA XXL koop. Kan ik daar nog de dingen van kopen die ik wil hebben etc etc. :wink:

Back
Bovenaan