China By Night

als ik zo eens naar de filmpjes kijk vind ik het echt jammer dat er zo een slappe burst in deze cakes zit! De effecten zijn mooi en als ik naar de kleuren kijk is het ook prachtig! De enige reden waarom ik dit pakket niet zou kopen is door de te slappe burst. Ik denk dat vele freaks dit met mij eens zijn!

Hoop dan ook dat Royal Fireworks hier wat aan gaat doen, lijkt mij geen probleem, het zijn zelf tenslotte freaks:)

Geen kooi, geen harde burst. Dat komt er nou een maal bij kijken. Wanneer men dit assortiment wel in een kooi had gedaan en iets wat meer peper in het achterwerk had gedaan dan zou een prijs van bijvoorbeeld 90 euro er goed bij passen: omdat ze dan ook goed presteren. Nu is dat (helaas) niet het geval.

Sluit mij aan bij Dimple. Na 12en stellen deze alleen niet veel voor tussen al het knalgeweld. Lont je ze door, dan heb je verhoudingsgewijs een goedkoop spektakel!

Het bewijs:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Van onze Michael, denk ik?
Bedankt dat ik met jouw filmpje mijn standpunt kan onderbouwen.

Laatst bewerkt:
Kwa effect groote dan wel niet heel erg groot mede door de magere burst maar ik vind de kleuren erin toch wel goed, geel, roze, blauw dat ziet er toch wel lekker uit 4 samen zo.

Het bewijs:

movie

Van onze Michael, denk ik?
Bedankt dat ik met jouw filmpje mijn standpunt kan onderbouwen.

nou danny ik ben het niet helemaal met jou eens .
want het hangt er maar net van af hoe je zo door lont .
als je ze per 3 aan elkaar knoopt krijg idd dat spektakel wat jij bedoelt .
maar zodra jij ze achter elkaar aan knopt zal je al een minder grote show krijgen dan in het filmpjes .
en als ik goed kijk blijf magere burst toch tegen komen

Laatst bewerkt:
Deze zelf aangeschaft, ook ik dacht dat het maar mager was om ze enkel te schieten, heb er dus voor gekozen om ze door te lonten in de volgende manier: 1 - 2 - 3

Zo had je een opbouwend effect en ik moet zeggen dat ik het erg geslaagd vond, 1 minuut lang en goed gevulde lucht en redelijk wat geweld.

Zou hem zelf zo weer opnieuw aanschaffen. :)

Toch beetje ***lig; dat een pakket als dit pas leuk wordt als je de cakes tegelijkertijd afachiet... Een niet-doorlontende normale consument zal dus ontevreden zijn.

Laatst bewerkt:
Ik vond ze best wel gaan maar ik vond de burst gewoon te mager. Ik heb horen vallen dat ze daar aan gaan werken, weten jullie daar misschien meer over?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond ze best wel gaan maar ik vond de burst gewoon te mager. Ik heb horen vallen dat ze daar aan gaan werken, weten jullie daar misschien meer over?

Kijk hier even:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=21326

En deze:
De china by night en de fu collection zal langzaam aan geheel naar met kooi gaan inderdaad. Uiteraard zal eerst nog de huidige voorraad worden verkocht.
Dit houdt dus in dat de burst harder wordt (flash bevat).

Heb ook je post even aangepast. Leestekens etc leest wat fijner:wink:.

Toch beetje ***lig; dat een pakket als dit pas leuk wordt als je de cakes tegelijkertijd afachiet... Een niet-doorlontende normale consument zal dus ontevreden zijn.

Niet mee eens. Freaks met groot budget en ruime ervaringen vinden hem pas écht (let op de nadruk op echt) leuk als het pakket doorgelont is.

De gemiddelde consument zal dit blokje gezien de diversiteit en kleuren ongetwijfeld ook wel kunnen waarderen. Consumenten die zo veel mogelijk harde klappen willen, die zullen ontevreden zijn ja.

Er wordt nu gedaan alsof dit pakket zo slecht is, terwijl een hoop mensen dit pakket niet eens gehad hebben of het continu blijven vergelijken met potten die uitzonderlijk goed zijn zoals de SS, ES en BA XXL.

Het kromme vind ik dan nog dat dit vaak dezelfde mensen zijn die vervolgens het Belgische en Duitse spul op lopen te hemelen, terwijl de burst van die potten wezenlijk niet beter is dan bij de China By night, enkele uitzonderingen daar gelaten.

Niet mee eens. Freaks met groot budget en ruime ervaringen vinden hem pas écht (let op de nadruk op echt) leuk als het pakket doorgelont is.

De gemiddelde consument zal dit blokje gezien de diversiteit en kleuren ongetwijfeld ook wel kunnen waarderen. Consumenten die zo veel mogelijk harde klappen willen, die zullen ontevreden zijn ja.

Er wordt nu gedaan alsof dit pakket zo slecht is, terwijl een hoop mensen dit pakket niet eens gehad hebben of het continu blijven vergelijken met potten die uitzonderlijk goed zijn zoals de SS, ES en BA XXL.

Het kromme vind ik dan nog dat dit vaak dezelfde mensen zijn die vervolgens het Belgische en Duitse spul op lopen te hemelen, terwijl de burst van die potten wezenlijk niet beter is dan bij de China By night, enkele uitzonderingen daar gelaten.

Sommigen vinden he took leuk om bepaalde importeurs, af te zeiken, als de mogelijkheid er is.

Sommigen vinden he took leuk om bepaalde importeurs, af te zeiken, als de mogelijkheid er is.

In dit geval denk ik niet dat Richardus het in dit geval expres doet. Om eerlijk te zijn ga ik er vanuit dat zijn visie op het product in dit geval vertroebeld is. Maakt een mogelijke discussie er echter niet minder om. :)

Deze cakes Vind ik ondanks de slechtere burst tog echte toppertjes!
1- De cleuren compo in het vuurwerk is zo zuiver van kwaliteid!
Ik heb zoon heldere kleuren zelden gezien in consumenten vuurwerk.
2- De efecten die er in verwerkt zitten zijn zeer apart en zie je zelden!
ook dat heb ik zelden tot nooit in consu vuurwerk gezien!
3-De prijs is redenlijk betaalbaar.
Er is wel is waar minder burst de efecten en kleuren en uivoering is er zeker niet minder om!

In dit geval denk ik niet dat Richardus het in dit geval expres doet. Om eerlijk te zijn ga ik er vanuit dat zijn visie op het product in dit geval vertroebeld is. Maakt een mogelijke discussie er echter niet minder om. :)

Sorry Richardus het lijkt nu dat ik tegen jou hebt.
Maar dat is dus niet het geval.
Excusses dat het ik misschien zo zei.
Maar ik wil jou er niet mee aanvallen.

Huh, volg de discussie geeneens maar alles goed hoor. Lijkt of er een heel ouwe koe uit een sloot gedregd is. Whatever, fijn gesprek gijlieden :wave:

Liefhebbers en lezers,

We willen allemaal een porche of lamborghini rijden dat kan gewoon simpel weg niet, niet iedereen is rijk geboren of heeft een rijke partner getrouwd dus is er maar 1 optie >> schaal 1:40 kopen!

Zo is het ook in vuurwerkland.
Je kan niet alles hebben met de middelen en wetgeving waaraan wij moeten houden.
Een snoei harde knal zoals we in andere cakes wel hebben dat kan niet in de China by Night, daar hebben we wel een oplossing voor maar voor het bestaande pakket niet!

Het pakket is naar ons idee GOED, mooie kleuren, duidelijke effecten en erg voordelig.

Zet het nou allemaal eens naast elkaar en vergelijk nou eens op niveau.

Neem cakes met gaasverpakking en zonder gaasverpakking en vertel dan jullie mening eens. Nu komt het bagitaliserend over. Wees reeel naar het product wat je wil kopen of wat je kan kopen.

Een vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presentend by Royal Fireworks

Ik denk dat het punt is, dat wij als liefhebbers weten dat het beter kan! Je hebt ook gewoon gelijk, de kleuren en verdere kwaliteit van het assortiment zijn prima:) Maar bij ons als liefhebber is het pakket gewoon nog niet 100% af zoals wij dat wel bij andere 19 shots cakes kennen. Ik denk dat dat het punt is.

Overigens wordt er in dit topic ook vermeld dat het pakket dit jaar wel een goede burst zal hebben waardoor de effecten groter zijn en beter spreiden? Kan jij dit van royal zelf misschien bevestigen?

In ieder geval top dat je even reageert als importeur:thumbsup:

Jeroen, ik volg je vergelijking tussen een porsche en een pakketje vuurwerk niet helemaal.

Voor een tientje meer heb je het buurt assortiment van Rubro waarin een goede burst verwerkt zit. Maw, laat die chinezen er wat meer flash in gooien en er een kooitje omheen doen. Prijs een tientje omhoog en je geeft een enorme boost aan dit pakket.

Huh, volg de discussie geeneens maar alles goed hoor. Lijkt of er een heel ouwe koe uit een sloot gedregd is. Whatever, fijn gesprek gijlieden :wave:

Dat heeft niets met jou persoonlijk op zich te maken.
Ik had nog willen reageren op je eerdere post, maar daar vond ik eerder niet de juiste woorden voor. Vandaar dat ik er voor gekozen heb dit later te doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan