China By Night

Loop er niet echt warm voor moet ik zeggen. De helft van het pakket vind ik maar matige (relatief kleine en slordige) effecten hebben. De 1e, 4e en 6e zijn dan wel weer lekker. Nee, deze sla ik dit jaar over, in de plaats komt het buurtassortiment.
Ik val zo wel buiten de boot met deze reactie zie ik :wink:. Maargoed, ik zie jullie filmpjes van deze cakes om 00:00 die eventueel het tegendeel zullen bewijzen met smart tegemoet:)!

Ik denk dat dit nu ook een hardloper gaat zijn nu het buurt ass. niet meer te krijgen is, alhoewel deze wat minder presteerd dan bovengenoemde. Bij de freak actie winkeliers waar 30% korting gegeven word betaal je dus nog geen 55,- voor een karton van 6x19s cakes met 250gram inhoud. Heb 3 doosjes besteld@lopik.

Ik denk dat het prima cakes zijn als je er pal onder staat hoor! Missschien zijn de effecten wat minder groot, maar de effecten vind ik persoonlijk wel mooier (niet zoveel crackling!)

Dit is gewoon een goed pakket.
Heb hem zelf meegemaakt op de demo, ik was van vele cakes onder de indruk.
Je begaat zeker geen miskoop met dit pakket.

Ik vind ze er echt top uitzien op de filmpjes! Zeker voor de prijs die je er voor betaald. Staat genoteerd op me lijst :D

Ik zeg prima voor om twaalf uur. Tuurlijk zijn er betere cakes, maar je hebt altijd baas boven baas. Als je kijkt naar de prijs zijn het gewoon toppers. Alleen de pot met de spinners heeft wat kleinere boeketten, voor de rest zijn de boeketten prima. Ook de kleuren zijn erg goed.

kennelijk ben ik niet de enige die her en der wat burst probleempjes in het pakket ziet .
ik denk dat de burst hoogte daar mede schuldig aan is .
want als je naar de cakes van het buurt assortiment kijkt , zie je dat die bombette minder hoog komen dan die van deze cakes .
maar als je naar de prijs kijkt hoeft dit niet percee een ramp te zijn .
hoe brutaal het ook klinkt vindt dit wel een punt van aandacht bij dit pakket . :)

kennelijk ben ik niet de enige die her en der wat burst probleempjes in het pakket ziet .
ik denk dat de burst hoogte daar mede schuldig aan is .
want als je naar de cakes van het buurt assortiment kijkt , zie je dat die bombette minder hoog komen dan die van deze cakes .
maar als je naar de prijs kijkt hoeft dit niet percee een ramp te zijn .
hoe brutaal het ook klinkt vindt dit wel een punt van aandacht bij dit pakket . :)

Heb je ook real life ervaring met dit ass. of baseer je je mening op de productfilmpjes?

wat ik hier nu vertel is gebazeert op de filmpjes .
maar toen ik daar op die demo stond vond ik wel dat ze erg hoog schoten
tja half half zeg maar

OK, waar kun je de hardheid van de burst ± mee vergelijken? Heb er 3 besteld maar na het zien van een foto van dit ass. twijfel ik of er nog 1 bij wil.

OK, waar kun je de hardheid van de burst ± mee vergelijken? Heb er 3 besteld maar na het zien van een foto van dit ass. twijfel ik of er nog 1 bij wil.

tja dat viel moeilijk te beoordelen .
want we stonden in het open veld .
en als je midden in een woonwijk staat klinkt dat nog weer anders he .
maar wat ik hoorde klonk mij als gemiddelt .
ik heb er trouwens niet opgelet .
want het gaat hier niet om knal vuurwerk .

Verspreiding door de burst telt ook mee toch Joost. Ik heb hem niet real life kunnen ervaren, alleen van de films die hier staan dus. Maar vind ze zelf goed, zeker met een leuke korting eraf is het een pakket wat gewoon niet mag ontbreken. Zeker na de foto van deze cakes in een bunker was ik ook verlieft op deze cakes, zien er imposant en onwijs mooi afgewerkt uit. Topwerk van Royal Fireworks.

Waar Joost dit pakket heeft gezien stond hij op ongeveer 50meter afstand. Dit was tijdens de grote Royal demo toch?

Vond het een goed pakket, een erg leuke aanvulling op het assortiment van Royal Fireworks.

Waar Joost dit pakket heeft gezien stond hij op ongeveer 50meter afstand. Dit was tijdens de grote Royal demo toch?

Vond het een goed pakket, een erg leuke aanvulling op het assortiment van Royal Fireworks.

dat klopt dim en de film ploeg stond nog verder weg .
50 meter is nog al een eind .
kun je het voor stellen hoe lastig het is om een meening te vormen over een produckt .

en ruben de burst is zeker belangrijk ja .
maar mij werdt gevraag hoe luid hij was .
dat is iets wat ik bij sier cakes niet echt belangrijk vindt .

magnolia: Ovre het algemeen is het wel zo dat hoe harder de burst, hoe groter het effect. Door de druk wordt het meer verspreid. En ik en nog wel meer mensen denk ik vinden het denk ik ook wel mooi als er een lekkere burst achter siervuurwerk zit.
Maar dat is per persoon verschillend natuurlijk. Maar het is gewoon een goed pakket, je kan er geen miskoop aan begaan. En zeker voor die prijs al helemaal niet. Top prijs/kwaliteit verhouding.:)

magnolia: Ovre het algemeen is het wel zo dat hoe harder de burst, hoe groter het effect. Door de druk wordt het meer verspreid. En ik en nog wel meer mensen denk ik vinden het denk ik ook wel mooi als er een lekkere burst achter siervuurwerk zit.
Maar dat is per persoon verschillend natuurlijk. Maar het is gewoon een goed pakket, je kan er geen miskoop aan begaan. En zeker voor die prijs al helemaal niet. Top prijs/kwaliteit verhouding.:)

ten eerste ben ik het eens over het belang van de burst .
ten 2de werdt mij gevraagt hoe de burst bij mij over kwam
ten 3de heb ik het hier niet over goed of slecht
prijst technische is het een goed pakket .
het enige wat mij pesoonslijk zorgen baard is dat hij vrij hoog schiet .
dat wil toch niet meteen zeggen dat het hele pakket slecht is .
of wel soms ? :)

Back
Bovenaan