China By Night

Absoluut mee eens. Deze kan goed de strijd aan met b.v. het buurtassortiment van Rubro.

Die vergelijking heb ik bewust weggelaten. Tuurlijk, 6 cakes en de prijs erbij maakt het tot een leuk assortiment, maar enkel daarin is de vergelijking te maken.
Qua cakes en uitwerking is het een wereld van verschil, want als je echte harde bursts zoekt in een cake, dan moet je toch even wat euri's bijleggen en voor het Buurtassortiment gaan, want die mis je hier zeker wel.

Cake 1 en 6 vind ik het mooist. De rest was ook mooi, maar vooral de gouden blinkers in cake 6 vond ik prachtig in combinatie met blauwe peony's. Met de andere cakes was ook niks mis als je naar de prijs kijkt. Wat een top pakket, zo kom je ze niet vaak tegen.
Lijkt mij een must-have, 12,50 zijn ook de mindere cakes in het assortiment waard :)

Alle zes de cakes zijn duidelijk anders:

Eerste heeft een mooi effect, met de blauwe sterren en glitter willow die we eerder hebben gezien.
Tweede is een leuk concept met die spinners, maar de knal en boeket na die spinner is het niet.
Derde laat dikke chry crackling zien; niet echt bijzonder, maar weer totaal anders dan de andere cakes.
Vierde gaat loeisnel en retehard; echt een topper!
Vijfde heeft een redelijk effect, de dubbele finale maakt het mooi af :)
Zesde moooooie gele glitter! Zie ik graag vaker! Ook weer een dubbele finale. Toch weinig spektakel, maar wel genieten van mooie kleuren.

Al met al vond ik hem echt übergoed! Ongelooflijk; ik snap niet hoe ze het kunnen maken voor zó'n lage prijs! Heel veel vuurwerk voor relatief heel weinig geld! Snoept wel meteen een fors gedeelte van m'n budget op, maar ik zet hem toch voorzichtig op mijn wishlist :angel: Drie cakes (1e, 4e en 6e) zijn prima stand-alone om twaalf uur. De drie anderen mooi voor in de vooravond, of in een doorlontprojectje :) Of lichtelijk opgevoerd (twee kanten tegelijk aansteken).

€77.50 is een heel mooi prijsje voor dit super pakket!
6 goede potten, waar de ene beter is dan de ander.
Waar ik er 4 echt super van vind.
En wat is nou €12.92 per pot?
En met een winkel die korting geeft, heb je ze wel erg goedkoop:wink:

Word dit pakket net zoal het buurt assortiment XXL van Rubro ook in een doos geleverd? Iemand daar al info over?

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Ceremony of Fantasy:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dreamland:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Forbidden Memories:
+ YouTube Video

Mistery City:
+ YouTube Video

Paradise of Colors:
+ YouTube Video

Sunshine in Darkness
+ YouTube Video

Back
Bovenaan